20+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. maj 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Hvor er den bare rund og flot din mave

Glæder mig rigtig rigtig meget til en update på MD, har I selv en fornemmelse af, hvad der gemmer sig derinde?

Har desværre ikke et bud på de knopper, håber lægen kan gøre noget for det, ser ikke rart ud

mange tak. og i lige måde.

jamen jeg tror måske lidt det er en pige mere og kæresten tror det er en dreng. i følge hvad jeg har drømt bliver det en dreng men nu må vi jo se der er jo en 50/50 chance.

håber også lægen kan give mig et svar for det klør, dog hjælper det med koldt vand eller andre kolde genstande og en god crem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Maalene

Astasmor skriver:

mange tak. og i lige måde.

jamen jeg tror måske lidt det er en pige mere og kæresten tror det er en dreng. i følge hvad jeg har drømt bliver det en dreng men nu må vi jo se der er jo en 50/50 chance.

håber også lægen kan give mig et svar for det klør, dog hjælper det med koldt vand eller andre kolde genstande og en god crem

Det bliver spændende, hvem af jer der får ret

Drømte selv 2 gange vi fik en pige, så kan være der er noget om din drøm

Men ville jo være skønt med en af hver, men på den anden side, så vil 2 piger også få rigtig meget ud af hinanden, så det bliver altså rigtig spændende Hvornår skal I til scanning?

Okay, det lyder ihvertfald ikke særlig rart

Anmeld

22. maj 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Det bliver spændende, hvem af jer der får ret

Drømte selv 2 gange vi fik en pige, så kan være der er noget om din drøm

Men ville jo være skønt med en af hver, men på den anden side, så vil 2 piger også få rigtig meget ud af hinanden, så det bliver altså rigtig spændende Hvornår skal I til scanning?

Okay, det lyder ihvertfald ikke særlig rart

ja det er spændene.
asta har 3 fætre så hun er vant til at lege med drenge og de er mere tøset end hun er.

skal til scanning 10:45 imorgen. og skal også op og hente min eksamensopgave som jeg skal fremlægge fredag.

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Astasmor skriver:

ja det er spændene.
asta har 3 fætre så hun er vant til at lege med drenge og de er mere tøset end hun er.

skal til scanning 10:45 imorgen. og skal også op og hente min eksamensopgave som jeg skal fremlægge fredag.

Hihi - så kommer hun jo til at hygge sig ligeså meget med en lillebror Uh, glæder mig til en update...

Hold da op, så har du jo nok og se til i morgen

Anmeld

22. maj 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Hihi - så kommer hun jo til at hygge sig ligeså meget med en lillebror Uh, glæder mig til en update...

Hold da op, så har du jo nok og se til i morgen

ja det kan man roligt sige.

vi glæder os bare til at vide hvad det bliver så vi har en ide om hvad vi skal ha købt og ikk skal ha købt.

ja skal lave eksamens opgave hele dagen når vi er kommet hjem fra scanning også så der er rigeligt at se til

Anmeld

22. maj 2011

lillemusen10

Måske det er fransk rosen? Det starter med et lille udslæt/ rød plet (ofte lidt ringformet) og et par uger efter spreder det sig så, ofte som små knopper/pletter. Det kan klø rigtig meget, især hvis man bruger sæbe når man går i bad, eller smører sig ind i fed creme. Det forsvinder af sig selv efter 6-8 uger. Hvis kløen er rigtig slem, kan der smøres med hydrokortisoncreme. Lægen vil kunne se om det er fransk rosen du har... Så et besøg hos lægen kan nok ikke undgås.

Anmeld

22. maj 2011

Maalene

Astasmor skriver:

ja det kan man roligt sige.

vi glæder os bare til at vide hvad det bliver så vi har en ide om hvad vi skal ha købt og ikk skal ha købt.

ja skal lave eksamens opgave hele dagen når vi er kommet hjem fra scanning også så der er rigeligt at se til

Det kan jeg godt forstå - bliver dejligt og finde ud af

Uhh, held og lykke med alt eksamenslæsningen, håber du får has på kløen, så du kan koncentrere dig om eksamen

Anmeld

22. maj 2011

NinaNymannMadsen

lillemusen10 skriver:

Måske det er fransk rosen? Det starter med et lille udslæt/ rød plet (ofte lidt ringformet) og et par uger efter spreder det sig så, ofte som små knopper/pletter. Det kan klø rigtig meget, især hvis man bruger sæbe når man går i bad, eller smører sig ind i fed creme. Det forsvinder af sig selv efter 6-8 uger. Hvis kløen er rigtig slem, kan der smøres med hydrokortisoncreme. Lægen vil kunne se om det er fransk rosen du har... Så et besøg hos lægen kan nok ikke undgås.

okay ja nu syntes jeg så det hjælper at smøre med den crem jeg bruger men det er selvf ikk hele tiden men kun noget af tiden. ja skal lige til lægen for at få det tjekket. bare det forsvinder igen så er jeg glad.

Anmeld

22. maj 2011

NinaNymannMadsen

Maalene skriver:

Det kan jeg godt forstå - bliver dejligt og finde ud af

Uhh, held og lykke med alt eksamenslæsningen, håber du får has på kløen, så du kan koncentrere dig om eksamen

mange tak.

Anmeld

22. maj 2011

Kofoed.

Nøj du er bare super flot gravid, stadig

Jeg sad lige og tænkte leverbetinget, heldigvis det ikke er det. Men håber du hurtigt finder ud af det og kommer af med det.

Held og lykke i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.