Drengetøj Str. 56-62. Barbapapa, Ej sikke lej & Name It.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1. august 2011

Isabella_mor

op op op.. glædelig 1 august...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Moar2011

hvad ville det koste for et sæt barbara str 62 - de blå smækbukser med cirkler str 62 og det første smækbukser på billede 11 ?

Anmeld

16. august 2011

Isabella_mor

Babyklar skriver:

hvad ville det koste for et sæt barbara str 62 - de blå smækbukser med cirkler str 62 og det første smækbukser på billede 11 ?

for lige at være sikker på hvad det er du mener

det her sæt str 62.. 30,-

og 

de her fra me too. som ikke er smækbukser??

Jeg har dem dog også i smækbukser.. du man få dem begge for 180,- hvis du er interesseret i dem også.. det er også str 62.. ellers koster bukserne i sig selv 90,- for de alm bukser og 110,- for smækbukserne.

og så de første cowboy smækbukserne eller de brune?? cowboysmækbukserne kan du få for 30,-

så en samlet pris for det hele incl de der smækbukser magen til de andre smækbukser 240. og så kan vi lave en pris der hedder 250 INCL porto  

hvis du ikke vil have smækbukserne fra me too så kan vi lave en pris der hedder 180- og så kan vi sige 190 incl. (så hvis du vil have smækbukserne får du dem kun til 60 kroner..) excl porto.. 

håber ikke det forvirre dig alt for meget. jeg var sgu lige ved at blive lidt småforvirret selv haha...

(jeg er så dårlig til at regne at jeg går i baglås. men ved hjælp af mobiltlf. så skulle det vidst være korrekt regnet ud )

Anmeld

18. august 2011

Isabella_mor

Babyklar skriver:

?? undrer mig over manglende svar.. 

Anmeld

18. august 2011

Moar2011

isabellamor skriver:

?? undrer mig over manglende svar.. 

sorry havde jeg glemt alt om . har ikk pt pengene , kom lige en uventet regning

Anmeld

18. august 2011

Isabella_mor

Babyklar skriver:

sorry havde jeg glemt alt om . har ikk pt pengene , kom lige en uventet regning

men hvis du er interesseret i det. kan jeg reservere det til dig...

Anmeld

18. august 2011

Moar2011

isabellamor skriver:

men hvis du er interesseret i det. kan jeg reservere det til dig...

tak for venligheden - men det synes jeg ikk er fair for andre. jeg må bare være hurtig når jeg får løn og ser om der er shopping tid

Anmeld

18. august 2011

Isabella_mor

Babyklar skriver:

tak for venligheden - men det synes jeg ikk er fair for andre. jeg må bare være hurtig når jeg får løn og ser om der er shopping tid

det er i orden. skal jeg evt skrive til dig eller noget hvis det er det ikke/eller er solgt omkring den 1?? 

Anmeld

18. august 2011

Isabella_mor

fandt også lige disse som jeg sælger

fra me too 

str 62..

100,-

Anmeld

16. september 2011

Isabella_mor

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.