så er sommerferien planlagt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

703 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Siber

Vi har 10 ugers sommerferie/barsel, det bliver så dejligt!!

Så det står på tur til Jylland og legoland, sejltur i tyskland, Bornholm, Kbh, Sverige, være hjemme og være på hytte i Norge!!

Jeg glæder mig helt vildt, til vi bare skal være sammen. Men jeg er lidt spændt på hvad JOhanna siger, for hun er et rigtigt hjemme menneske, og vi skal være væk hjemme fra i 6 uger!!!!

Hvad har I af planer??

Knus Siber, der er i ferie modus trods regnvejr i dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Monica

Vi skal en uge i sommerhus (Omø) og snakker meget omen tur til Pippi land. Tænker at vi lejer et sommerhus i nærheden 1 uge og ser hva vi finder på. Så hvis nogen har gode idéer og tips modtages det gerne.

Anmeld

22. maj 2011

Lise

Vi skal....ehm... JEG og drengene skal til Aalborg og være sammen med bedste i en uge, mens Christian skruer hus. Derefter har vi endnu en uges ferie sammen, men der skal der sikkert skrúes endnu mere hus.

I august tager Christian og jeg til Skanderborg festival, mens drengene tager med bedsterne på camping.

Og så tager Christian og jeg til Paris en weekend i efteråret..

Så ikke meget FAMILIEferie over vores planer, men det forbandede hus skal jo bygges færdigt.

Anmeld

22. maj 2011

Marco2

Vi har lejet et lækkert sommerhus i Løkken hvor vi skal op med T og hans bror med kæreste og T's mor og hendes mand og så self ungerne.

Og så har vi jo fri adgang til en lejlighed i Kbh som jeg tænker vi også skal overi. Og så ellers slappe af hjemme og evt. på små ture.

Nyde det i fulde drag 

AG

Anmeld

7. juni 2011

linemus

Ingen planer her Forhåbentlig nyde det fantastisk gode sommervejr i haven og på stranden og ungerne skal vel også i sommerhus med hhv. mormor og bedstefar&bedstemor. Og så må vi se, hvad der ellers sker af dagsudflugter, hvor Fårup Sommerland i hvert fald er selvskrevet. Besøgende modtages hjerteligt og vi giver gerne en tur på stranden

Line

Anmeld

7. juni 2011

Mary

Vi skal i sommerhus i Sverige og det eneste vi skal i den uge er at besøge Astrid Lindgrens verden. Resten af tiden skal vi bare bade, gå ture og fiske - håber vejret er  med os 

Derudover tager vi en uge i det jyske, og så eller bare hjemme og være sammen. 

Anmeld

8. juni 2011

linemus

Mary skriver:

Vi skal i sommerhus i Sverige og det eneste vi skal i den uge er at besøge Astrid Lindgrens verden. Resten af tiden skal vi bare bade, gå ture og fiske - håber vejret er  med os 

Derudover tager vi en uge i det jyske, og så eller bare hjemme og være sammen. 

Det lyder skønt, Maria. Har I fundet et godt sted i Sverige, som du vil dele? Det kunne jeg nemlig godt tænke mig. Ren afslapning

Anmeld

8. juni 2011

Mary

linemus skriver:

Det lyder skønt, Maria. Har I fundet et godt sted i Sverige, som du vil dele? Det kunne jeg nemlig godt tænke mig. Ren afslapning

Jeg deler gerne de gode steder, men det er et sommerhus lejet igennem Novo Nordisk, hvor min mand arbejder. Vi var så heldige at få lige det vi ville i år i en rigtig god uge  Det er lodtrækning. Men jeg kan da fortælle at byen hedder Klavreström, og der er tilsyneladende rigeligt med skove og søer. Afslapning, ja tak  Jeg storelsker naturen!!!! - så jeg tror jeg er helt høj når vi kommer hjem 

Anmeld

8. juni 2011

Kaufie

Vi har ingen udrejseplaner - det må blive dagsudflugter, evt med mine forældres camp-let, hvis vejret viser sig far den gode side.

Vi går med flytte-tanker, så jeg tror min mand regner med at bruge en del af sin ferie på at forskønne huset ude og inde, så det bliver så salgsbart som muligt.

....såååå, Line, det er da bestemt ikke utænkeligt jeg godt kunne tage ungerne under armen og daffe til Hou en dag!

Anmeld

8. juni 2011

linemus

Kaufie skriver:

Vi har ingen udrejseplaner - det må blive dagsudflugter, evt med mine forældres camp-let, hvis vejret viser sig far den gode side.

Vi går med flytte-tanker, så jeg tror min mand regner med at bruge en del af sin ferie på at forskønne huset ude og inde, så det bliver så salgsbart som muligt.

....såååå, Line, det er da bestemt ikke utænkeligt jeg godt kunne tage ungerne under armen og daffe til Hou en dag!

Du er så velkommen

Hvor vil I henad?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.