ligge på maven...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

460 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

AA10

hey girls/woman

tænkte på hvor længe dagligt, ligger jeres små på maven...? Amina vil kun ca 10 min af gangen og så hyler hun.. tager man hende op går det over vil dog ikke presse hende for meget, er dog meget i tvivl om det er nok.. hvad gør i..?

knus det skal lige siges jeg har prøvet alt med legetøj,spejl, lægge håndklæde under

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

AnneBJ

Felix er knapt 8 uger. Jeg kan som regel få ham til at ligge der 5 min af gangen inden han bliver sur. Det gør vi så mellem 3 og 5 gange dagligt ca 

Anmeld

22. maj 2011

AA10

AnneBJ skriver:

Felix er knapt 8 uger. Jeg kan som regel få ham til at ligge der 5 min af gangen inden han bliver sur. Det gør vi så mellem 3 og 5 gange dagligt ca 

ok ja det samme her.. så er det vel meget normalt

Anmeld

23. maj 2011

CamiRon

Ida gider kun ligge på maven i max 3-4 min. Hun har aldrig gidet, men er rigtig god til at ligge på albuerne og løfte hovedet op og kigge sig omkring. Vi gør det et par gange om dagen. (storesøster gad heller ikke)

Anmeld

24. maj 2011

sandratobias

Amanda gider heller ikk rigtigt ligge på maven ret længe af gangen, det er mellem 5-10 min, men er blevet lidt bedre efter hun er blevet 3 måneder, for inden da gik der ikk mere end 1-2 min så var den gal, og så vendte hun sig bar om på ryggen igen.. Så måtte næsten "tvinge" hende til at ligge på maven ved at holde hende, og det brød jeg mig ikk om.. Så jeg satsede på det blev bedre, og det gjorde det..  
Storebror har heller ikk gidet det da han var lille..  

Anmeld

24. maj 2011

AA10

tak for jeres svar alle sammen  nu er jeg mere rolig, for mit hjerte kan ikke bære tvang det bliver vel bedre med tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.