Ubehageligt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

Anonym trådstarter

er i uge 36+4 og jeg har haft det ret ubehageligt i underlivet dag, det svært at beskrive følsen.

er det normalt`? det kommer og går men gør ikk særlig ondt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Anonym trådstarter

22. maj 2011

sismofutten

Det er lidt svært at sige, når du ikke kan beskrive det nærmere.. Er maven sunket?

Anmeld

22. maj 2011

Anonym trådstarter

det synes jeg ikk

Anmeld

22. maj 2011

Chr-Hei

Altså underligt i underlivet som mens agtige smerter?? hvis ja så er det vidst helt normalt har jeg også haft de sidste par uger(:

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Ikk så slemt som mens smerter, men føler jeg ska tis hele tiden og har lidt ubehag i underlivet

Anmeld

23. maj 2011

quar20

Det med at du føler du skal tisse hele tiden er fuldstændig normalt på det stadie - husk at baby "bore" sig ned i dit bækken og gør sig klar til fødsel...!!

Hvis du er utryg og har mange smerter så syntes jeg du skal kontakte din JM idag så du kan blive undersøgt..

Hellere en gang for meget en en gang for lidt

Anmeld

23. maj 2011

Maise

muligvis urinvejsinfektion.

Anmeld

23. maj 2011

Lou87

Anonym skriver:

Ikk så slemt som mens smerter, men føler jeg ska tis hele tiden og har lidt ubehag i underlivet

Det kan være selvom du ikk har lagt mærke til det at maven måske er sunket lidt eller bebsen er begyndt måske og sætte sig fast i bækkenet..

Min datter stod længere nede i bækkenet end normalt og jeg sku også tisse hele tiden!
(blev sat igang 36+2 , og den måned op til der rendte jeg på toilet hver til hveranden time om natten!)

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

jordmoderen sagde han står fast sisdt vi var der, men tror nu også måske det er blærebetændelse så må få fat på min læge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.