Hvor meget vejer jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Jeg startede også med at skrive at tråden var lidt dum.. Men jeg syntes det kunne være sjovt..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Vægten sidder jo forskelligt på os alle Ved nogle sidder der en del kilo i brysterne og på bagdelen. Og nogle er kraftigere bygget, imens andre er bygget til at være rigtig tynde - deriblandt mig selv. 

Og muskler vejer mere end fedt (derfor jeg er ret overrasket over at ts skriver, at hun også er muskuløs, når hun vejer så lidt)

Nu kan man ikke tage bmi'en for en dyt, men ifølge den (hæhæ) er du jo normalvægtig 

Jeg har det man kalder lette muskler
Ved ikk hvordan jeg skal kunne forklarer. Men har derimod et meget tynde knogler:/

Anmeld

23. maj 2011

Carina1977

Anonym skriver:

Jeg startede også med at skrive at tråden var lidt dum.. Men jeg syntes det kunne være sjovt..

Der er da bestemt heller ikke noget galt i at oprette sådan en tråd

Anmeld

23. maj 2011

Ansemusen

Anonym skriver:

Ved ikk hvordan jeg skal kunne forklarer. Men har derimod et meget tynde knogler:/

Vægten på menneskers knogler varierer kun med et par kilo fra menneske til menneske så vidt jeg ved. Så det afspejles ikke i vægten.

Anmeld

23. maj 2011

Anonym trådstarter

Vægten på menneskers knogler varierer kun med et par kilo fra menneske til menneske så vidt jeg ved. Så det afspejles ikke i vægten.

Nej. I know, men kan ikk gøre for min højde og min vægt:s Der blev skrevet at der var en der vejede 3 kilo mere og hun var 10 cm lavere end mig..

Anmeld

23. maj 2011

mullesmith2

Med alle de mavemuskler så 120kg hihih. Ej det kan jeg ikke gætte, du må lige tage et nyt billede og ligge på med hele kroppen

Anmeld

24. maj 2011

Dinna88

Anonym skriver:

HAHA! Jeg googlede lige "lette muskler" så skrev den "mente du flotte muskler?" 

Det lyder mærkeligt. Er du sikker på at du ikke kan forklare det?

Anmeld

24. maj 2011

Ina33

Dinna88 skriver:

Jeg synes det er umuligt for os at gætte, da vi ikke kender noget til dig.

Du er tydeligvis ikke tyk, men billedet er så småt, at det ikke kan ses om der er tydelige muskler eller ej. Desuden ser vi kun din mave, ikke lår eller arme. Så - intet bud herfra, synes det er urimeligt 

jeg hopper med her.

Anmeld

24. maj 2011

serinasmor

49 kg

Anmeld

24. maj 2011

Chalala85

60kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.