Tusind tak tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

589 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. maj 2011

KWL

ja, tusind tak for alle de dejlige fødselsdagshilsner både her og på Face. Det varmer og føles rigtigt skønt.

Jeg havde en skøn dag. Stille og roligt og det trængte jeg til. Jeg blev vækket af pigerne og Thomas. Tilde havde lavet en stor prinsesse i perler til mig og Thea et fint armbånd. Jeg fik en cykel af dem alle tre og det er jeg bare så glad for. Jeg glæder mig til mange lange cykelture i næste uge.

Havde gæster om aftenen og havde "kun" bagt boller og tre forskellige cupcakes. Det var kun familien der var inviteret.

Det var hyggeligt og Thomas og jeg fladedet ud på sofaen bagefter...

Igår havde jeg to vennpar på besøg. Det var så super skønt og rart. Vi hyggede og grillede og lavede snobrød i haven.

Mht. Thea trolden så går det bare så godt i nr.2 børnehave, som hun selv kalder den. Hun trives og bliver mere og mere glad for hver dag der går.

Hun har stramme og klare regler og de er MEGET tydlige omkring deres forventninger til hende.

Hun er med til alle de ting som hun bakkede ud af før. En gymnastikopvisning der gav moderen en kæmpe stor klump i halsen for der på gulvet stod jo min lille pige og smilede og dansede og havde det rart.

De spillede teater i sidste uge. Hun fik rollen som "Prinsesse Dorthea" Og hun gav den bare hele armen. De voksne var så stolte af hende. De havde tåre i øjnene da de fortalte mig om det da jeg hentede hende.

Kan bare ikke forklare med ord hvad det gør ved mig og hvilken sejr det er at JEG har fået hende på rette vej igen...

Tilde trives også og er bare så dygtig i skolen. Hun bliver bare så stor! Det er ikke til at fatte at hun er næsten 7 og skal i første kl. efter sommerferien. Hun gør mig stolt hele tiden og hun er så kærlig og varm.

Nå lidt søndagspladder her fra.

Kristine - ...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Lilac

Det lyder som om du rigtigt er blevet fejret  Hvor dejligt!!

Uhm, lyder nu ikke dårligt med både hjemmebagte boller og cupcakes 

Det er bare så skønt at høre at Thea har det godt, der hvor hun er nu, og jeg kan godt forstå det virkelig må give en klump i halsen, når ens børn drager ud i verden på selvstændig vis! Kan kun forestille mig hvor rørstrømsk jeg selv bliver når det bliver min tur til at opleve det!

God søndag til dig og din familie 

Anmeld

22. maj 2011

Vinker

KWL skriver:

ja, tusind tak for alle de dejlige fødselsdagshilsner både her og på Face. Det varmer og føles rigtigt skønt.

Jeg havde en skøn dag. Stille og roligt og det trængte jeg til. Jeg blev vækket af pigerne og Thomas. Tilde havde lavet en stor prinsesse i perler til mig og Thea et fint armbånd. Jeg fik en cykel af dem alle tre og det er jeg bare så glad for. Jeg glæder mig til mange lange cykelture i næste uge.

Havde gæster om aftenen og havde "kun" bagt boller og tre forskellige cupcakes. Det var kun familien der var inviteret.

Det var hyggeligt og Thomas og jeg fladedet ud på sofaen bagefter...

Igår havde jeg to vennpar på besøg. Det var så super skønt og rart. Vi hyggede og grillede og lavede snobrød i haven.

Mht. Thea trolden så går det bare så godt i nr.2 børnehave, som hun selv kalder den. Hun trives og bliver mere og mere glad for hver dag der går.

Hun har stramme og klare regler og de er MEGET tydlige omkring deres forventninger til hende.

Hun er med til alle de ting som hun bakkede ud af før. En gymnastikopvisning der gav moderen en kæmpe stor klump i halsen for der på gulvet stod jo min lille pige og smilede og dansede og havde det rart.

De spillede teater i sidste uge. Hun fik rollen som "Prinsesse Dorthea" Og hun gav den bare hele armen. De voksne var så stolte af hende. De havde tåre i øjnene da de fortalte mig om det da jeg hentede hende.

Kan bare ikke forklare med ord hvad det gør ved mig og hvilken sejr det er at JEG har fået hende på rette vej igen...

Tilde trives også og er bare så dygtig i skolen. Hun bliver bare så stor! Det er ikke til at fatte at hun er næsten 7 og skal i første kl. efter sommerferien. Hun gør mig stolt hele tiden og hun er så kærlig og varm.

Nå lidt søndagspladder her fra.

Kristine - ...

Hvor er det dejlligt at høre så meget positivt fra dig på en gang min kære. Det varmer mit hjerte meget!!!

Skønt at du har haft en rigtig god og stille og rolig fødselsdag. Det lyder til den var som den skulle være, så det kunne jo ikke være bedre :) Glæder mig til at se dit nye køretøj, men jeg er nu også lidt bekymret Kristine..... Har du en cykelhjelm? Knæ og albue-beskyttere??? Ja undskyld mig, men jeg véd hvor klodset du er, fnis fnis fnis.... hihiiii kan ikke lade være med at drille dig lidt min kære

Hvor er det bare super dejligt at høre at Thea stortrives igen - åh hvilken lettelse. Kan godt forstå du selv er glad og føler sejr over denne store udvikling på kort tid.

Og ja Tilde hun er og blir en ægte prinsesse - store dygtige pige.

Jamen Kristine du véd at jeg elsker dine to skønne piger. Er fascineret af deres forskelligheder selvom der alligevel er mange ligheder også. De er skønne ligesom deres mor!!!!

Iiiih jeg tæller dagenen til den 11. Jeg kan ikke vente.....

Anmeld

22. maj 2011

Skouboe

Hvor er det bare dejligt med en masse positivt nyt fra din ende af - det fortjener i alle sammen

Anmeld

22. maj 2011

Bondepigen

Hvor lyder det dejligt! Det lyder til at det går godt det hele... Skønt!!!

Anmeld

22. maj 2011

JustAnotherName

Hvor glæder det mig dog inderligt at læse, at Thea vokser og trives så godt igen nu. Det bekræfter jo bare, at du virkelig traf den bedste beslutning for hende. Hvor er det bare dejligt. Og jeg håber det fortsætetr sådan. I fortjener kun at være glade og have det godt!!  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.