ja, tusind tak for alle de dejlige fødselsdagshilsner både her og på Face. Det varmer og føles rigtigt skønt.
Jeg havde en skøn dag. Stille og roligt og det trængte jeg til. Jeg blev vækket af pigerne og Thomas. Tilde havde lavet en stor prinsesse i perler til mig og Thea et fint armbånd. Jeg fik en cykel af dem alle tre og det er jeg bare så glad for. Jeg glæder mig til mange lange cykelture i næste uge.
Havde gæster om aftenen og havde "kun" bagt boller og tre forskellige cupcakes. Det var kun familien der var inviteret.
Det var hyggeligt og Thomas og jeg fladedet ud på sofaen bagefter...
Igår havde jeg to vennpar på besøg. Det var så super skønt og rart. Vi hyggede og grillede og lavede snobrød i haven.
Mht. Thea trolden så går det bare så godt i nr.2 børnehave, som hun selv kalder den. Hun trives og bliver mere og mere glad for hver dag der går.
Hun har stramme og klare regler og de er MEGET tydlige omkring deres forventninger til hende.
Hun er med til alle de ting som hun bakkede ud af før. En gymnastikopvisning der gav moderen en kæmpe stor klump i halsen for der på gulvet stod jo min lille pige og smilede og dansede og havde det rart.
De spillede teater i sidste uge. Hun fik rollen som "Prinsesse Dorthea" Og hun gav den bare hele armen. De voksne var så stolte af hende. De havde tåre i øjnene da de fortalte mig om det da jeg hentede hende.
Kan bare ikke forklare med ord hvad det gør ved mig og hvilken sejr det er at JEG har fået hende på rette vej igen...
Tilde trives også og er bare så dygtig i skolen. Hun bliver bare så stor! Det er ikke til at fatte at hun er næsten 7 og skal i første kl. efter sommerferien. Hun gør mig stolt hele tiden og hun er så kærlig og varm.
Nå lidt søndagspladder her fra.
Kristine - ...
Anmeld