Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Ihhh hvor spændende!!! Måske abekatten allerede er kommet ud??? Hvis ikke det er tilfældet kommer der lige en ordentlig r**fuld vestøv så du kan blive mor nuuuuuuuu
Glæder mig til at hører mere
Stéphanie
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Bavianis skriver: Hej terminsgruppe-piger Jeg troede aldrig dagen skulle komme, men jeg har veer. Det har varet siden kl 02.00 i nat, og jeg bløder har udflåd og brækker mig - undskyld detaljerne, but thats it. Veerne er desværre stadig uregelmæssige men gør NAS! Så søde piger - send (regelmæssig! ) vestøv! Knus og kram - Abekatte-mor in spe
Hej terminsgruppe-piger
Jeg troede aldrig dagen skulle komme, men jeg har veer. Det har varet siden kl 02.00 i nat, og jeg bløder har udflåd og brækker mig - undskyld detaljerne, but thats it. Veerne er desværre stadig uregelmæssige men gør NAS!
Så søde piger - send (regelmæssig! ) vestøv!
Knus og kram - Abekatte-mor in spe
Ej hvor spændende!! Hååber det blev til gode regelmæssige veer, og at du nu er i fuld gang med at føde jeres lille guldklump! ;-)Held og lykke!!!!!!!Knus og tanker...
er der nogle som har hørt om hun har født eller hvad ?
mortilsofieogsara skriver: er der nogle som har hørt om hun har født eller hvad ?
Nej desværre, jeg er selv ret så nysgerrig
Wow ! Har slet ikke set det.
Håber familien bavian har det godt
Naiiii Susanne, jeg har først set det nu, hvor viiiildt! Glæder mig til at høre mere
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128