Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg havde fødselsdag igår, derfor det gode vejr
Kæresten og Sarah kom ind og sang morgensang for mig og havde 12 røde langstilket roser Så kæresten ned på knæ og spurgte om jeg var sikker på, jeg gerne vil giftes med ham og gav mig den skønneste ring Vi har planlagt bryllup og sendt invitationer ud til aug. men han synes det skulle foregå "rigtigt" med et frieri, da vi blot aftalte i vinters, at vi gifter os
Dagen igår var med familie i Legoland (min forlovedes arbejde) Og jeg ligner bare en stegt krabbe!! Er blevet så rød, men havde en rigtig dejlig dag
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ejjj, kæmpestort tillykke, Sødesen!!!! Hvor er han skøn!!!
Rosa skriver: Ejjj, kæmpestort tillykke, Sødesen!!!! Hvor er han skøn!!!
Tak Rosa. Ja, han overraskede mig sq
Melbek skriver: Jeg havde fødselsdag igår, derfor det gode vejr Kæresten og Sarah kom ind og sang morgensang for mig og havde 12 røde langstilket roser Så kæresten ned på knæ og spurgte om jeg var sikker på, jeg gerne vil giftes med ham og gav mig den skønneste ring Vi har planlagt bryllup og sendt invitationer ud til aug. men han synes det skulle foregå "rigtigt" med et frieri, da vi blot aftalte i vinters, at vi gifter os Dagen igår var med familie i Legoland (min forlovedes arbejde) Og jeg ligner bare en stegt krabbe!! Er blevet så rød, men havde en rigtig dejlig dag
stort tillykke herfra sikke en gave og få
mulle7430 skriver: stort tillykke herfra sikke en gave og få
Tak skal du ha en dejlig gave
sismofutten skriver: Ihh, hvor lyder det bare som en rigtig skøn dag, og fantastisk gave - tillykke :-)
Ihh, hvor lyder det bare som en rigtig skøn dag, og fantastisk gave - tillykke :-)
Det var bare en rigtig dejlig dag
NadiaSK skriver: UUhhh hvor dejligt! STORT tillykke herfra Det er bare så fantastisk at opleve
UUhhh hvor dejligt! STORT tillykke herfra Det er bare så fantastisk at opleve
Tak Helt fantastisk og meget uventet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128