Nej!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.204 visninger
13 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

aklejel

Min datter har en tendens med at bide. Specielt sin lillebror.
Og jeg synes vi kan blive ved med at sige nej til hende uden virkning. Og vi prøver også at enten flytte hendes fokus væk fra ham eller vise hende hvordan hun skal gøre, men stadig er hun for voldsom ved ham.

What to do!?

Bare lad beskederne rulle ind, alt kan bruges

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. maj 2011

Darling<3

aklejel skriver:

Min datter har en tendens med at bide. Specielt sin lillebror.
Og jeg synes vi kan blive ved med at sige nej til hende uden virkning. Og vi prøver også at enten flytte hendes fokus væk fra ham eller vise hende hvordan hun skal gøre, men stadig er hun for voldsom ved ham.

What to do!?

Bare lad beskederne rulle ind, alt kan bruges

Tja, nu har jeg jo ingen børn:/

Men måske skulle du anskaffe en rangle til E?? Så kan hun bide i den, og ikk i J

Anmeld

22. maj 2011

aklejel

Hun vil kigge på den i 2 sek, smide den og finde noget andet at lege med Hun kan ikke sidde stille på sin mås i mere end 2 min af gangen

Anmeld

22. maj 2011

Darling<3

aklejel skriver:

Hun vil kigge på den i 2 sek, smide den og finde noget andet at lege med Hun kan ikke sidde stille på sin mås i mere end 2 min af gangen

Argh, ja så er det lidt svært for mig at svare på, hvad du så kan gøre:/

Ville ønske jeg kunne hjælpe

Anmeld

22. maj 2011

aklejel

Jah sårn er det. Men du kan nu heller ikke være den kloge altid

Anmeld

22. maj 2011

Darling<3

22. maj 2011

MissBee

Give hende en masse positiv opmærksomhed når hun laver noget andet. Børn er jo ikke onde men hvis de finder en måde at få opmærksomhed på er det jo bedre end ingen opmærksomhed...

Det lyder som om at hun er lidt jaloux på lillebror og derfor har fundet en måde at få en masse opmærksomhed fra jer begge.

Anmeld

22. maj 2011

TroldeMor<3

Bare lige et skud i det blå

Kan i ikke prøve ata finde en god dukke til hende ? Så kan hun passe dukken, ligesom du passer lillebror.. Det kan være hun synes det er sjovt at "være liige som mor" og mens hun leger hun skal passe på dukken, kan det være hun også lærer at passe på lillebror

Anmeld

22. maj 2011

aklejel

MissBee skriver:

Give hende en masse positiv opmærksomhed når hun laver noget andet. Børn er jo ikke onde men hvis de finder en måde at få opmærksomhed på er det jo bedre end ingen opmærksomhed...

Det lyder som om at hun er lidt jaloux på lillebror og derfor har fundet en måde at få en masse opmærksomhed fra jer begge.

Det plejer vi os, specielt når hun enten hjælper os eller når hun leger selv. Tror os hun er lidt misundelig, men har prøvet så vidt så muligt at være lige meget sammen med hende som med ham.

Anmeld

22. maj 2011

aklejel

21.10.11 <3 skriver:

Bare lige et skud i det blå

Kan i ikke prøve ata finde en god dukke til hende ? Så kan hun passe dukken, ligesom du passer lillebror.. Det kan være hun synes det er sjovt at "være liige som mor" og mens hun leger hun skal passe på dukken, kan det være hun også lærer at passe på lillebror

Jo men hun har svært ved at fordybe sig i en ting af gangen. Hvis hun kunne ville hun lege med alt på en gang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.