Jeg synes ikke, at det er særlig varmt... Men jeg kommer fra Spanien og vi boede også i en periode i et "inferno" land, så jeg kan bare ikke andet en grinne lidt, når jeg hører, at det er for varmt i DK 
Men en ting har jeg lagt mærke til. Jeg synes, at forældre er meget hurtigt at bare lade børn være kun i body så snart det bliver en lille smule solskin. For så bliver det self. varmt, når temp pludseligt stiger over 25grader i July måned. Forstår du, hvad jeg mener
?
Mht til søvn om dagen, så synes jeg, at de får tit sådan nogle perioder. Og så bliver de umulige om aftenen. Jeg har også oplevet det samme med vores den store og det var faktisk midt om vinteren. At han nægter at sove. Og det eneste der pludseligt hjulpet var at droppe klapvognen og tage en bunke bøger med i vores seng og putte sammen i den store seng og læse. Og blive ved og ved. Og til sidst kunne han falde til ro og sove lidt. I den alder var ikke unormal at han sov bare 30min
Men det har allerede hjulpet noget. Og så kom en periode, hvor han sov bedre om dagen. Og så kom den anden periode igen og vi troede, at han så droppede luren. Men han var knap 3 og så begyndte han at sove til lur igen, nogle gange 2 timer
Og han sov også godt om natten... Og han sover stadig en god time til lur... Så jeg tror, at det er deres krop som nogle gang har for lidt krudt og de kan ikke sove... Der er ikke andet end at være tålmodig og eksperimenterer lidt med forskellige løsning eller bare lad ham bare styre hans søvn... 
Anmeld