Vask af inderstof på Odders barnevogne.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Må inderstoffet på Odders barnevogne vaskes i vaskemaskine på 30 grader, eller må det kun vaskes i hånden?

På forhånd tak for hjælpen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

OP...

Anmeld

21. maj 2011

DLM

jeg har vasket mit i vaskemaskinen på 30 og det har ikke taget skade

Anmeld

21. maj 2011

misse198

jeps det må det gerne altså vaskes ved 30 grader

Anmeld

21. maj 2011

DLM skriver:

jeg har vasket mit i vaskemaskinen på 30 og det har ikke taget skade

Tak for svaret... Så må jeg hellere få sat en vask over

Anmeld

22. maj 2011

Leonora

Ja det tåler det fint...men gør ikke som mig der ved en fejl kom til at tørre tumple det....så nu er alt for småt.....hmmmm....mon man kan købe et nyt????

Anmeld

22. maj 2011

Leonora skriver:

Ja det tåler det fint...men gør ikke som mig der ved en fejl kom til at tørre tumple det....så nu er alt for småt.....hmmmm....mon man kan købe et nyt????

Hahaha, åhh nej Louise....Det var da også uheldigt! Men alt krymper jo når det bliver tørretumblet

Jeg tror næsten at du kan få Babysam til at bestille et nyt til dig. Dog kender jeg ikke prisen, men du kan da prøve at ringe til dem

Jeg har lige vasket mit på 30 grader, og nu hænger det til tørre på stativet...

Anmeld

22. maj 2011

Skouboe

Leonora skriver:

Så må du jo igang med at sy et nyt Jeg ved hvor dygtig du er til at sy, og kan du virkeligt modstå fristelsen til at have et super lækkert og meget unikt indtræk til din barnevogn?

Anmeld

22. maj 2011

Leonora

Skouboe skriver:

Så må du jo igang med at sy et nyt Jeg ved hvor dygtig du er til at sy, og kan du virkeligt modstå fristelsen til at have et super lækkert og meget unikt indtræk til din barnevogn?

haha ha ja det er jo en ide....men der sidder sådan nogle spænder på så det kan sidde fast på vognen...jeg må se om det kan lade sig gøre at sy det selv....

og tak for kompliment ....

Anmeld

22. maj 2011

Skouboe

Leonora skriver:

haha ha ja det er jo en ide....men der sidder sådan nogle spænder på så det kan sidde fast på vognen...jeg må se om det kan lade sig gøre at sy det selv....

og tak for kompliment ....

Jeg er igang med at pimpe min gamle barnvogn, og en af de ting jeg laver ved den er et nyt indtræk. Silja nægtede jo at sove i min fine nye vogn, så nu er den blevet solgt og vi bruger min gamle Odder, der blev købt brugt til Freja... suk! Den vejer ca. det samme som en kampvogn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.