Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Alle de der links du fik til pynt af Muffins - jeg kan overhovedet ikke finde tråden, og skal igennem samme omgang til Felix' dåb.. Vil du ikke sende mig et link til tråden?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg kan se, jeg har skrevet et par indlæg i kageklubben mellem d. 16. og d. 30. marts, så det må have været der omkring, men jeg kan ikke finde de links, du gav mig. Jeg kan ikke huske, hvad overskriften på indlægget var...har du en ide til, hvordan jeg kan søge i mine indlæg? Jeg har kigget mine indlæg i den periode igennem og synes ikke lige der er noget der...måske hvis du kigger dine egne igennem for de sidste to uger af marts?
piadas skriver: Jeg kan se, jeg har skrevet et par indlæg i kageklubben mellem d. 16. og d. 30. marts, så det må have været der omkring, men jeg kan ikke finde de links, du gav mig. Jeg kan ikke huske, hvad overskriften på indlægget var...har du en ide til, hvordan jeg kan søge i mine indlæg? Jeg har kigget mine indlæg i den periode igennem og synes ikke lige der er noget der...måske hvis du kigger dine egne igennem for de sidste to uger af marts?
Jeg har nemlig også kigget der, og det eneste jeg kan huske er, at det vist var i en tråd om noget helt andet... Altså jeg ved i hvert fald at der stod noget i tråden om Jeres forestående tur til Disneyland... Jeg prøver at kigge mine egne indlæg igennem, dejligt med en tids-afgrænsning! Man kan ikke søge i egne indlæg udelukkende
Jeg fandt det!! Det var i en billedspam tråd du havde lavet!
AnneBJ skriver: Jeg fandt det!! Det var i en billedspam tråd du havde lavet!
Super! Håber du finder ud af noget med noget kagepynt!
Jeg har lige købt en pakke modellervoks for en halvtredser i Netto - der var 6-8 forme med, som man kan bruge til at presse sommerfugle, blomster osv. ud med. Lea fik modellervoksen, og så kan jeg "låne" formene, når jeg skal lave fine kager! Det er vist billigere, end hvis man køber de "rigtige" forme på kage-hjemmesiderne!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128