Torsdag da jeg havde hentet Marcus og Ida i vuggestuen fortalte jeg Marcus at han skulle have bleen af. Jeg fortalte ham at han skulle på toilettet i stedet og han nikkede bare og sagde ja. Jeg tror ikke rigtigt han forstod det, for ikke en gang tissede han på toilettet men i bukserne istedet.
Fredag morgen var det af med bleen igen (han sover stadig med den på). Jeg tror stadig ikke han frstod det for da dagen var omme havde jeg 8 par våde bukser, og kun haft held på toilettet 3 gange. Martin var klar til at kaste håndklædet i ringen, men jeg insisterede på at vi fortsætter frem til søndag og ser hvad der sker. Han skal jo lige finde ud af at han bliver våd, og at det er nemmere at gå på toilettet.
Idag startede vi godt. Jeg havde ham på toilettet 2 gange og begge gange tissede han med detsamme. Derefter havde han et lille uheld, men det var så også det. Et lille uheld har han haft idag, og ellers har han tisset på toilettet

Han beder ikke selv om at komme på toilettet endnu. Jeg spørger ham ca. hver time og han siger bare ja, løber ud på toilettet, tisser hver gang og så er det det. Måske han selv ville komme og sige til hvis jeg ikke spurgte ?
Men ihvertifald har vi en meget dygtig dreng herhjemme idag, og han er ved at revne af stolthed. Han gå hele tide og siger til Ida at han ikke bruger ble mere
Anmeld