kiropraktor

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

639 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

Joko

Hej tøser.

Jeg skal have min datter til kiropraktor (snart 8 måneder). Og jeg vil lige hører om der er nogen som kan anbefale en god kiropraktor til børn i østjylland?

Håber der er nogen som kan hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Dinna88

Kiropraktisk klinik i Randers. De er kanon dygtige dernede, og jeg ved, at en anden bruger herinde næsten lig har fået en tid dernede, til sit barn.

Anmeld

21. maj 2011

Joko

okay super tak for svar. vil helst have en som har erfaring med små børn.

Anmeld

22. maj 2011

Angelspot

Min søn har været ved en i Holstebro, men det er nok for langt væk, mon ikke der er en tættere på dig

Anmeld

22. maj 2011

Lunae

Joko skriver:

Hej tøser.

Jeg skal have min datter til kiropraktor (snart 8 måneder). Og jeg vil lige hører om der er nogen som kan anbefale en god kiropraktor til børn i østjylland?

Håber der er nogen som kan hjælpe 

Vi var til kiropraktor med Camille, da hun var 5 uger. Vi gik på højbjergklinikken og det var bare så godt. Camille have kolik og efter 2 behandlinger var det væk! kan varmt anbefales

Anmeld

22. maj 2011

Joko

Angelspot skriver:

Min søn har været ved en i Holstebro, men det er nok for langt væk, mon ikke der er en tættere på dig

Jo det er desværre lidt langt væk.  Men tak for svar

Anmeld

22. maj 2011

Joko

Lunae skriver:

Vi var til kiropraktor med Camille, da hun var 5 uger. Vi gik på højbjergklinikken og det var bare så godt. Camille have kolik og efter 2 behandlinger var det væk! kan varmt anbefales

Lyder dejligt med kun 2 behandlinger. Højbjerg er ikke så langt væk. undersøger jeg lige tak for svar

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.