Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej tøser.
Jeg skal have min datter til kiropraktor (snart 8 måneder). Og jeg vil lige hører om der er nogen som kan anbefale en god kiropraktor til børn i østjylland?
Håber der er nogen som kan hjælpe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kiropraktisk klinik i Randers. De er kanon dygtige dernede, og jeg ved, at en anden bruger herinde næsten lig har fået en tid dernede, til sit barn.
okay super tak for svar. vil helst have en som har erfaring med små børn.
Min søn har været ved en i Holstebro, men det er nok for langt væk, mon ikke der er en tættere på dig
Joko skriver: Hej tøser. Jeg skal have min datter til kiropraktor (snart 8 måneder). Og jeg vil lige hører om der er nogen som kan anbefale en god kiropraktor til børn i østjylland? Håber der er nogen som kan hjælpe
Angelspot skriver: Min søn har været ved en i Holstebro, men det er nok for langt væk, mon ikke der er en tættere på dig
Jo det er desværre lidt langt væk. Men tak for svar
Lunae skriver: Vi var til kiropraktor med Camille, da hun var 5 uger. Vi gik på højbjergklinikken og det var bare så godt. Camille have kolik og efter 2 behandlinger var det væk! kan varmt anbefales
Vi var til kiropraktor med Camille, da hun var 5 uger. Vi gik på højbjergklinikken og det var bare så godt. Camille have kolik og efter 2 behandlinger var det væk! kan varmt anbefales
Lyder dejligt med kun 2 behandlinger. Højbjerg er ikke så langt væk. undersøger jeg lige tak for svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128