mødre fra vejle

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.090 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

jasmor

hej jeg er en pige på 22 år er lige flyttet til vejle sammen med min dejlige kæreste og vores datter på næsten 2 år. vi er i gang med at bygge hus og venter barn nummer to. ville høre om der er nogle der har lyst til at lære mig at kende så jeg får lidt venner hernede i vejle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Janni.

Hej med dig 

Jeg flyttede sammen med min kæreste i Give, 30 km fra Vejle. Vi har en søn på lidt over 2 mdr. Jeg kunne da godt tænke mig at lære dig at kende. Jeg kender heller ikke så mange her i området. Jeg kommer oprindeligt fra Viborg egnen. 

Anmeld

21. maj 2011

Simon's moar <3

Jeg bor lige uden for Vejle
Du skriver bare hvis du lyster

Anmeld

30. juni 2011

jasmor

hej med jer begge to.

undskyld jeg ikke har svaret jer lidt før men her har været lidt hektisk. men det ville da være fedt at lære jer at kende.  håber i stadig er klar på at lære os at kende

Anmeld

30. juni 2011

Mor til Frederic og Freya

jasmor skriver:

hej jeg er en pige på 22 år er lige flyttet til vejle sammen med min dejlige kæreste og vores datter på næsten 2 år. vi er i gang med at bygge hus og venter barn nummer to. ville høre om der er nogle der har lyst til at lære mig at kende så jeg får lidt venner hernede i vejle.

hejsa..

vi bor mellem vejle og fredericia i det der bliver kaldt bredstrup/pjedsted. Ligger lige ved den gamle landevej mellem fredericia og vejle.

Vi har sammen Frederic der bliver 3 år i start sep. Kører selv for dansk autohjælp her i trekants området og manden arbejder ude i taulov.

Anmeld

30. juni 2011

jasmor

jeg laver ikke så meget lige nu venter på at jeg skal starte på skole til august. og manden arbejder ude på et værksted i skærup. jasmin er lige fyldt 2 år og virkelig en glad pige med krut i røven suk, nej hvor bliver man træt indimellem 

Anmeld

1. juli 2011

LRJ

Hej jamen jeg bor os lige uden for Vejle (eller 15 km derfra)
Har Julie på 15 måneder næsten og er 21 du skriver bare hvis du vil

Anmeld

1. juli 2011

LRJ

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.