Hvorfor behandle I mig på den måde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.298 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

anjaditte

Jeg var lykkelig og alligevel også nervøs da jeg skrev en sms til dig, hvor der stod at jeg skulle være mor igen. Men jeg tænkte at du ville blive lykkelig, nej hvor var jeg dum.

Du fik min lillesøster til ringe, og det startet med, nej hvordan kan du magte en barn mere, har du ikk nok i de to du har, nu skubber du bare den støreste væk igen( vores store pige) Jeg er så ked af, for jeg elsker alle mine børn lige meget...Hvad blider hun sig ind? hvordan kan hun tale så hårdt og hjerteløs til en? Jeg har behandlet dig ordenligt og trøst dig når livet var imod dig osv...

Vi talte ikke sammen et par døgn hvor jeg ringet og snakket med far, og han...talte med store ord, at nu ville jeg aldrig komme i arbejdet igen osv....jeg er så ked af...

Jeg er i 7 uge og har ikke min familie bag mig, heldigvis er min mands familie bag os 100%

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

An&Jo

anjaditte skriver:

Jeg var lykkelig og alligevel og nervøs da jeg skrev en sms til dig, hvor der stod at jeg skulle være mor igen. Men jeg tænkte at du ville blive lykkelig, nej hvor var jeg dum. Du fik min lillesøster til ringe, og det startet med, nej hvordan kan du magte en barn mere, har du ikk nok i de to du har, nu skubber du bare den støreste væk igen( vores store pige) Jeg er så ked af, for jeg elsker alle mine børn lige meget...

Vi talte ikke sammen et par døgn hvor jeg ringet og snakket med far, og han...talte med store ord, at nu ville jeg aldrig komme i arbejdet igen osv....jeg er så ked af...

Kram til dig..

går udfra at det er dine forældre der har reageret sådan på 3. graviditet..

Det må bestemt ikke være sjovt at stå i en sådan situation at ens forældre ikke kan glæde sig på ens vegne..

Anmeld

21. maj 2011

anjaditte

det er meget hårdt, at de ikke kan glæde sig og at de kun se det som et problem. så det er hårdt for mig og ikk mindst min store pige som ikk forstår hvorfor sine bedsteforældre er sådan...

Anmeld

21. maj 2011

B&J

åhh søde det er jeg super ked af sådan skulle det slet ikke være jeg sender dig verdens største krammer

Anmeld

21. maj 2011

Isabella_mor

øv hvor trælst.. sikke en hjerteløs familie..

men det vigtigste er jo selfølgelig at du selv er glad for det og at I føler at det er det rigtige for JER... andres mening kan rage jer en papand.. det er sørgeligt når ens familie ikke støtter en i de valg man tager, men de skal ikke bestemme DINE valg.. da du er en voksen kvinde og du er gammel nok sammen med din mand til at tage jeres egne beslutninger..

kram herfra  det skal nok gå. nyd din graviditet, og dem der ikke vil dig det godt, har du ikke brug for i dit liv... 

man vælger desværre ikke selv sin familie.. og man kan altid vælge at sige fra over for dem.. også selvom det er familie.. forstår godt du er såret og ked.. men det går over.  

Anmeld

21. maj 2011

Vivian87

Det er jeg virkelig ked af at høre ved slet ikke hvad jeg skal sige, men ville ikke bare gå forbi uden at give dig et STORT KRAM med på vejen!!

Anmeld

21. maj 2011

Minmio

Du får lige en krammer herfra, er ked på dine vegne  Håber virkelig at de ændrer sin mening og giver dig en undskyldning.

Anmeld

21. maj 2011

bullerbassen

Du får også lige en krammer herfra - øv hvor er det træls du skal trækkes med en familie som ikke bakker op

Dejligt I har manden familie

Anmeld

21. maj 2011

anjaditte

tak for jeres kram og støtte

Anmeld

21. maj 2011

Lise 26

ja også et herfra.. de burde da være glade for at få et barnebarn mere.. er virkelig ked af det på dine vegne, men er da en lille trøst at din mands familie er en god støtte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.