De sidste 4-5 dage har Ida kun sovet mellem 45 minutter og 1 time om formiddagen. Over middag har hun sovet max. 1 time, hvis jeg er heldig. Har jeres også haft sådan nogle perioder?
Hun er ikke sur eller noget - bare vågen! I princippet er jeg ligeglad og har heller ikke forsøgt at give hende en rytme, for hvis hun er glad, er jeg også glad.
Det betyder jo så bare, at jeg ikke får lavet en skid i løbet af dagen
, for jeg gider næsten ikke give mig til at støvsuge eller gøre rent, når jeg ved, at jeg ikke når andet end at trykke på knappen, før hun er vågen igen!
Hun falder i søvn om aftenen ved 20-tiden, og vågner som regel først ved 6-tiden næste morgen - nogle gange afbrudt af en enkelt amning, men som regel sover hun igennem.
Så det skal jeg absolut ikke klage over, og sådan har det været længe!
Det er jo så først om aftenen, når hun er faldet i søvn, at jeg kan regne med, at hun ikke vågner igen, men der er det lige som om, at energiniveauet ikke er så højt, så der gider jeg ikke gå i gang med rengøring osv.!

Når man lægger det hele sammen, sover hun jo heller ikke mere end 11-13 timer i døgnet - burde hun ikke sove mere, når hun ikke er ældre?
Er der nogen af jer, der har prøvet det samme?
Lige et lille bi-spørgsmål - nogen der ved, hvornår de må begynde at sove med pude? Jeg kan ikke huske det...min mor mente, det er 1 år, men så længe mener jeg ikke, man skal vente...