Tand frembrud

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.688 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

JVC

Min datter er ved at få en tand. En fra min mødregruppe har anbefalet mig at købe noget som man kunne smøre på gummerne, men jeg har glemt hva det hedder. Er der nogen af jer der kan anbefale mig et produkt?

God weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Worldwide

JVC skriver:

Min datter er ved at få en tand. En fra min mødregruppe har anbefalet mig at købe noget som man kunne smøre på gummerne, men jeg har glemt hva det hedder. Er der nogen af jer der kan anbefale mig et produkt?

God weekend

Vi er også ved at få tænder her, og fik af vide vi skulle gennem lægen for at kunne få noget til at tage smerterne..

På apoteket kunne de ikke udlevere nogen gel eller lign til os.. De vidste faktis ike ret meget om det  Så nu har vi fået noget flydende væske som vi kan pensle på 2-3 gange om dagen.. Ville dog helst have haft en gel, men det kunne lægen ikke finde..

Anmeld

21. maj 2011

Isabella_mor

de har noget i matas der kan klare tricket..

Anmeld

21. maj 2011

*A*

isabellamor skriver:

de har noget i matas der kan klare tricket..

Hvad hedder det?

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

JVC skriver:

God weekend

Vi har brugt Danazan gummedråber fra Matas... 

Anmeld

21. maj 2011

Fru.Mäes <3

5 sekunder - SUSER lige ud efter mit MOR magasin fra BABYSAM, der stod noget med et eller ande man kunne bruge... Og der var endda en lille prøve med på den...

AFTAMED - det kan køber på apoteket uden recept

Der står: AFTAMED giver effektivt hjælp af smertefulde tilstande i munden som fx. Blister og TANDFREMBRUD ..

Anmeld

21. maj 2011

FrkLarsen

Hej :-)

Mhmm, der der noget som bare hedder 'gummedråber' og så er der nogen man kan få på recept som hedder dolodent.. 

Emilie er igang med nr 4 tand, og her er det kun det receptpligtige der virker! 

Anmeld

21. maj 2011

Fru.Mäes <3

21. maj 2011

Isabella_mor

*A* skriver:

Hvad hedder det?

årrrh det kan jeg ikke huske. men jeg har set det bland baby artiklerne, så du kan jo altid spørge om hjælp...  

Anmeld

21. maj 2011

*A*

FrøkenHedegaard skriver:

5 sekunder - SUSER lige ud efter mit MOR magasin fra BABYSAM, der stod noget med et eller ande man kunne bruge... Og der var endda en lille prøve med på den...

AFTAMED - det kan køber på apoteket uden recept

Der står: AFTAMED giver effektivt hjælp af smertefulde tilstande i munden som fx. Blister og TANDFREMBRUD ..

Det må jeg have anskaffet mig...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.