Ud i det blå.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

910 visninger
7 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

StineW

Hej piger.

Jeg vil bare lige dele min glæde med jer. Jeg har her til morgen løbet min første tur siden ca 25 september.

I går blev Cecilie 6 uger og det skulle fejres i dag først med 3 km løb bare mig og hundene og derefter ville Emma ( 3 år = ret roligt tempo &nbsp med på tur, det blev til 1 km, så skulle jeg hjem og amme.

Men alt i alt 4 km løb, så kan de sidste kg bare komme an.

Knus Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

StineW skriver:

Hej piger.

Jeg vil bare lige dele min glæde med jer. Jeg har her til morgen løbet min første tur siden ca 25 september.

I går blev Cecilie 6 uger og det skulle fejres i dag først med 3 km løb bare mig og hundene og derefter ville Emma ( 3 år = ret roligt tempo &nbsp med på tur, det blev til 1 km, så skulle jeg hjem og amme.

Men alt i alt 4 km løb, så kan de sidste kg bare komme an.

Knus Stine

Dejligt! Det er altid skønt at komme i gang igen. 

Anmeld

21. maj 2011

Fru.Mäes <3

LÆKKERT og ikke mindst flot

Anmeld

21. maj 2011

StineW

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Dejligt! Det er altid skønt at komme i gang igen. 

Ja det er fantastisk. Jeg har hele graviditeten stået på min crosstrainer og fortsatte på den 3 dage efter jeg havde født, men det er bare noget helt andet at komme ud i naturen.

Jeg havde også frygtet at der ville gå noget længere tid før jeg kunne komme igang pga den åndsvage bækkenløsning jeg havde. Jeg havde bækkenløsning fra 12+3, så det besværliggjorde graviditeten en smule.

Knus.

Anmeld

21. maj 2011

StineW

FrøkenHedegaard skriver:

LÆKKERT og ikke mindst flot

Tak.  Nu kan intet spolere min dag .

Dejligt  med noget opbakning, så bliver det forhåbenligt lidt nemmere og sjovere at tabe mig.

Knus

Anmeld

21. maj 2011

StineW skriver:

Ja det er fantastisk. Jeg har hele graviditeten stået på min crosstrainer og fortsatte på den 3 dage efter jeg havde født, men det er bare noget helt andet at komme ud i naturen.

Jeg havde også frygtet at der ville gå noget længere tid før jeg kunne komme igang pga den åndsvage bækkenløsning jeg havde. Jeg havde bækkenløsning fra 12+3, så det besværliggjorde graviditeten en smule.

Knus.

Sejt, kunne du holde til det trods bækkenløsning?

Åh håber ikke jeg skal besværes med smerter og hvile. Er netop kommet igennem de første måneders kvalme og svimmelhed, og skal til at træne igen. Så har slet ikke tid til forhindringer. 

Vil gøre alt for at få en god og nem fødsel. 

Anmeld

22. maj 2011

StineW

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Sejt, kunne du holde til det trods bækkenløsning?

Åh håber ikke jeg skal besværes med smerter og hvile. Er netop kommet igennem de første måneders kvalme og svimmelhed, og skal til at træne igen. Så har slet ikke tid til forhindringer. 

Vil gøre alt for at få en god og nem fødsel. 

Utroligt nok kunne jeg står på crosstraineren indtil 40+4 med veer( fødte 40 + 5 ). Jeg fandt en crosstrainer med dets tore hjul siddende forrest, og det virkede meget bedre for bækkenet. Jeg havde prøvet flere af dem med hjulet siddende bagud, og det virkede SLET ikke.

Så det kan bestemt anbefales at træne på sådan et "dyr" her, hvis du bliver besværet i din graviditet.

Held og lykke med det hele, og jeg krydser fingre for at du ikke får det lige så besværligt som mig.

Knus

Anmeld

23. maj 2011

Utroligt nok kunne jeg står på crosstraineren indtil 40+4 med veer( fødte 40 + 5 ). Jeg fandt en crosstrainer med dets tore hjul siddende forrest, og det virkede meget bedre for bækkenet. Jeg havde prøvet flere af dem med hjulet siddende bagud, og det virkede SLET ikke.

Så det kan bestemt anbefales at træne på sådan et "dyr" her, hvis du bliver besværet i din graviditet.

Held og lykke med det hele, og jeg krydser fingre for at du ikke får det lige så besværligt som mig.

Knus

Tak for tippet, det skal jeg huske! Man ved jo aldrig hvordan det kommer til at gå, men håber det hele går godt. Var ude at løbe igen i dag for første gang siden kvalmen overtog, for nu er den nemlig på retur. Det gik godt, men nøj hvor jeg følte at jeg skulle tisse hehe. Godt der var toiletter på ruten 

Og tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.