nielsen80 skriver:
Hej Dejlige tøser
Jeg er i den heldige situation, at jeg bare har fundet manden i mit liv
. Jeg er så heldig, at han faktisk også mener jeg er pigen i hans
, og vi vil derfor rigtig gerne giftes. Vi har dog bare et problem, vores ønsker til et bryllup er MEGET forskellige. Min kæreste og hans familie er meget traditionelle i forbindelse med højtider, og vi snakker derfor om bryllup med hvid kjole, taler, sange etc. Jeg derimod er fuldstændig modsat - jeg så helst vi bare var ham og mig på rådhuset, også en lækker middag bagefter.
Skulle vi gøre det efter min kærestes model, snakker vi cirka 65 mennesker fra hans familie(tanter,fætre etc), og som sagt en familie med meget fastlåste traditioner. Jeg hader sange, taler og i det hele taget at være midtpunkt, men med hans famile ville mine ønsker ikke blive taget højde for. Min famile tæller allerhøjst 10, og for at være ærlig er der faktisk ikke andre end min søster, jeg ønsker at dele dagen med
.
Jeg spørger derfor jer om, nogle af jer dejlige tøser har forslag til et evt. måde, man kunne holde bryllup på, hvor vi begge kunne have en god dag. Vil gerne gøre min kæreste glad, men synes heller ikke jeg vil bruge +50000 kr på en dag, jeg vil hade.
Håber I kan hjælpe, evt. med fortællinger om jeres bryllup
Min kæreste og jeg skal vies på lørdag d 28 maj. Min kæreste er ikke til bryllup og den store fest. Jeg er til det hele store kjole, kirke og stor fest. Men nogle gange må man gå på kompromis (staves)... 
Vi har så valgt at blive vies på rådhus, jeg får hvid kjole, dog ikke stor men en flot kort kjole (passe bedre til rådhus). Derefter skal vi have middag med den nærmeste familie (forældre, søskene + deres kærester og min kærestes mormor) på hotel. Og derefter slutter vi af med kaffe og kage hjemme hos os, min familie kommer med bryllups kagen.
Selv om dagen ikke bliver jeg jeg altid har drømt om, er jeg sikker på at vi nok skal få en dejlig dag med familien. Når alt kommer til alt kommer det jo ikke an på den store fest osv, men at man har haft en dejlig dag med sin elskede mand...
Vi har valgt at bruge en del penge på ringene, da det jo er nogle vi skal have på hver dag...
Håber I finder ud af noget, som gør jeg begge glad...