Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej piger
Så er der kun 1 uge til den store dag.... Hvor min kæreste og jeg skal vies på rådhuset og have en lille fest for den nærmeste familie. Jeg glæder mig helt vildt...
Jeg er sikker på, at vi nok skal få en dejlig dag med familien.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vi blev også viet på rådhuset, og glemmer aldrig den dag
Tillykke med jer
Peanut skriver: Vi blev også viet på rådhuset, og glemmer aldrig den dag Tillykke med jer
Tak skal du have Vi glæder os også.
Dejligt at høre at I have en dag man aldrig glemmer.... Have i stor fest eller hvordan?
GitteC78 skriver: Tak skal du have Vi glæder os også. Dejligt at høre at I have en dag man aldrig glemmer.... Have i stor fest eller hvordan?
Nej ingen stor fest til os vi spiste noget morgenmad bagefter vielsen (vi blev viet tidligt om morgenen), med den nærmeste familie, også kørte min mand og jeg ellers på weekend alene sammen
Kan godt forstå du glæder dig helt vildt
Det er jo også en stor dag..
Stort tillykke til jer
MinWilliam skriver: Kan godt forstå du glæder dig helt vildt Det er jo også en stor dag.. Stort tillykke til jer
Tak søde... Jeg glæder mig også helt vildt. Skal hente kjolen på mandag
GitteC78 skriver: Hej piger Så er der kun 1 uge til den store dag.... Hvor min kæreste og jeg skal vies på rådhuset og have en lille fest for den nærmeste familie. Jeg glæder mig helt vildt... Jeg er sikker på, at vi nok skal få en dejlig dag med familien.
Fam. BS skriver: Tillykke med store dag om en uge.. Kan godt forstå du glæder dig :-)Det gør jeg nemlig.. Vi skal giftes om 14 dage og glæder mig helt sindsygt :-)
Tillykke med store dag om en uge.. Kan godt forstå du glæder dig :-)Det gør jeg nemlig.. Vi skal giftes om 14 dage og glæder mig helt sindsygt :-)
Tak skal du have.... Og tillykke til dig også
GitteC78 skriver: Tak skal du have.... Og tillykke til dig også
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128