Gode råd til ondt i halsen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.808 visninger
11 svar
0 synes godt om
21. maj 2011

B&J

Daniel er 1år og ca 3mdr og han har lige slæbt sig en forkølelse og meget tør hosten og han er helt hæs jeg har brug for alle jeres gode råd hvad man kan gøre mod sådan en dum hosten

Krammer her fra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

SaraLM

Mod hoste kender jeg ikke nogle husråd men mod ondt i halsen er varm mælk med honning godt - det smører halsen

Husk dog at mælken kun må være fingervarm da det ellers ødelægger honningens virkning - god bedringtil det lille pus!

Anmeld

21. maj 2011

B&J

SaraLM skriver:

Mod hoste kender jeg ikke nogle husråd men mod ondt i halsen er varm mælk med honning godt - det smører halsen

Husk dog at mælken kun må være fingervarm da det ellers ødelægger honningens virkning - god bedringtil det lille pus!

Mange tak, det vil vi prøve hvor mange gange om dagen hvis det er?

Anmeld

21. maj 2011

SaraLM

Åh det ved jeg ikke? Vil egentligt bare sige ved behov - det er jo ikke noget der kan skade ham overhovedet

Og så smager det jo godt

Anmeld

21. maj 2011

B&J

SaraLM skriver:

Åh det ved jeg ikke? Vil egentligt bare sige ved behov - det er jo ikke noget der kan skade ham overhovedet

Og så smager det jo godt

Håber det kan hjælpe ham når vi har købt det for han har godt nok ondt...

og tak

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Når Julie's har været slemt, har jeg givet hende kamillethe... 

Så er der jo Mælk og honning... 

Har faktisk også prøvet bare med en lille tsk honning og givet hende direkte... 

Anmeld

21. maj 2011

B&J

MoarJ skriver:

Når Julie's har været slemt, har jeg givet hende kamillethe... 

Så er der jo Mælk og honning... 

Har faktisk også prøvet bare med en lille tsk honning og givet hende direkte... 

Okay ja bare det ene eller andet virker for han har godt nok en grim og tør hosten

og taak

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

B&J skriver:

Okay ja bare det ene eller andet virker for han har godt nok en grim og tør hosten

og taak

Håber du finder noget som virker... 

Anmeld

21. maj 2011

SaraLM

Lindrer det lidt?

Anmeld

21. maj 2011

B&J

SaraLM skriver:

Lindrer det lidt?

Nej men nu har vagtlægen endelig sagt god for vi måtte komme for han vil ikke spise eller drikke og græder hele tiden tror virkelig han  har rigtigt ondt og han vågner hver 20minut ca

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.