Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Man skal have en ægteskabserklæring og en om navneændring.
Men hvad er den der prøvelsesattens?
Jeg er ikke sikker på hvad jeg skal bruge?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ploffer skriver: Du skal udfylde en ægteskabserklæring og en evt. Navneændringsformular og aflevere/sende til kommunen... Prøvelsesattesten får i tilsendt når kommunen har godkendt jeres ægteskab og den afleverer i så til præsten :-)
Du skal udfylde en ægteskabserklæring og en evt. Navneændringsformular og aflevere/sende til kommunen... Prøvelsesattesten får i tilsendt når kommunen har godkendt jeres ægteskab og den afleverer i så til præsten :-)
Okay, får vi den inden vi bliver gift så?
Ann. skriver: Okay, får vi den inden vi bliver gift så?
Jep... vi fik vores i tirsdags ca 1 uge efter vi havde afleveret ægteskabserklæringen I får den med posten og afleverer den til præsten når i skal mødes med ham/hende men i skal bare huske at den kun har en gyldighed på 4 måneder... så hvis der er længere end det til brylluppet skal i vente lidt med at udfylde ægteskabserklæringen
Ploffer skriver: Jep... vi fik vores i tirsdags ca 1 uge efter vi havde afleveret ægteskabserklæringen I får den med posten og afleverer den til præsten når i skal mødes med ham/hende men i skal bare huske at den kun har en gyldighed på 4 måneder... så hvis der er længere end det til brylluppet skal i vente lidt med at udfylde ægteskabserklæringen
Uh jamen det er allerede i næste måned Så vi har vist lidt travlt Har planer om at afleverer den mandag. Kan man ikke printe dem fra nettet?
Ann. skriver: Uh jamen det er allerede i næste måned Så vi har vist lidt travlt Har planer om at afleverer den mandag. Kan man ikke printe dem fra nettet?
Jeg tror nok man kan printe den ud, jo.... prøv at kigge på borger.dk Uhhh så er det jo lige om snart Har i styr på det hele?
Ploffer skriver: Jeg tror nok man kan printe den ud, jo.... prøv at kigge på borger.dk Uhhh så er det jo lige om snart Har i styr på det hele?
Ja det tror jeg nok Mangler lige et par små ting - men eller er der styr på det
Tak for hjælpen
Ann. skriver: Ja det tror jeg nok Mangler lige et par små ting - men eller er der styr på det Tak for hjælpen
Super
Velbekomme
Personregistering.dk
Har selv været inde og udfylde/printe papir ud til navneændring... Mener også jeg så noget med ægteskab osv..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128