konfi gaver..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.527 visninger
20 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

lucas<3

aften piger..

jeg er lige kommet hjem fra min papfætters konfi og han fik 47150 kr. og ingen gaver.. jeg syns det er helt vildt.. 

så jeg kom til og tænke på fik i os så mange penge da i blev konfimeret, eller fik i mest gaver..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Ka+Ma=Be

luppe-laban skriver:

aften piger..

jeg er lige kommet hjem fra min papfætters konfi og han fik 47150 kr. og ingen gaver.. jeg syns det er helt vildt.. 

så jeg kom til og tænke på fik i os så mange penge da i blev konfimeret, eller fik i mest gaver..?

WHAAAT  Det er jo helt vildt hehe.

Jeg fik nogle finer gaver og omkring 5000-6000 kr mener jeg det var - hvilket jeg syntes var virkelig mange penge 

Anmeld

20. maj 2011

morethanperfect

luppe-laban skriver:

aften piger..

Hehe .. Dengang jeg blev konfirmeret m tror jeg at jeg fik 8000 kr. og lidt gaver .. Vi var kun 21 til min konfirmation så det var ikke stort
Syns det er liiiiidt overdrevet hvad man får nu  

Anmeld

20. maj 2011

Lise

Jeg fik 7000 kr., og syntes jeg var tæt på at være millionær  Men det er selvfølgelig også 18 år siden

Anmeld

20. maj 2011

lucas<3

ja jeg syns os det var vildt.

jeg fik selv 5000kr og en masse gaver..

Anmeld

20. maj 2011

mortilflere

24 år siden........... fik sengetøj (vi lige har smidt ud i denne mdr LOL) 

hest af mine forældre og søster 

smykker og en masse ting 

og 10 000 kr 

jeg holdte åbenhus , og der kom bla 20 stk fra rideskolen LOL

Anmeld

20. maj 2011

B&J

hold da op en masse penge jeg fik vist 6000kr og en masse fine gaver... men en fra min klasse fik 80.000kr og gaver men de er også en meget stor familie og penge kan de ikke klage over

Anmeld

20. maj 2011

Koen.

jeg fik for 7 år siden, knap 4000 kr, men fik så os hest og div. udstyr

Har lige været til konfi sidste søndag og der fik tøsen over 30.000kr.. synes det er for vildt !!

Anmeld

20. maj 2011

lucas<3

B&J skriver:

hold da op en masse penge jeg fik vist 6000kr og en masse fine gaver... men en fra min klasse fik 80.000kr og gaver men de er også en meget stor familie og penge kan de ikke klage over

:O hold da på..

Anmeld

20. maj 2011

B&J

luppe-laban skriver:

:O hold da på..

jamen vi andre sad også med åben mund da han fortalte det men der er jo forskeld fra familie til familie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.