mors dags gave.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
8 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Barbamama

Jeg har ikke givet min mor gave endnu. Den tog længere tid at lave end jeg havde regnet med.

Hjemme hos os laver vi altid madplan og det er min mor så misundelig over. For nylig sagde hun til mig: Ihh I er bare så gode til det! Og så er I også gode til at huske at spise mange grøntsager. Det gør vi sjældent!

Så tænkte jeg at jeg ville tage alle vores madblade og opskriftsbøger (og vi har MANGE!) og skrive de opskrifter ind i en bog som vi godt kan lide og så give hende. Så har hun da en madplan til det næste LANGE stykke tid. Og det skulle jo selvfølgelig være håndskrevet fra mig og ikke bare kopier. Men hold op det har taget mange timer, men nu er jeg ENDELIG færdig og så får hun den på søndag! Nu har hun bare at blive glad for den!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

JustAnotherName

Jeg har ikke givet min mor gave endnu. Den tog længere tid at lave end jeg havde regnet med.

Hjemme hos os laver vi altid madplan og det er min mor så misundelig over. For nylig sagde hun til mig: Ihh I er bare så gode til det! Og så er I også gode til at huske at spise mange grøntsager. Det gør vi sjældent!

Så tænkte jeg at jeg ville tage alle vores madblade og opskriftsbøger (og vi har MANGE!) og skrive de opskrifter ind i en bog som vi godt kan lide og så give hende. Så har hun da en madplan til det næste LANGE stykke tid. Og det skulle jo selvfølgelig være håndskrevet fra mig og ikke bare kopier. Men hold op det har taget mange timer, men nu er jeg ENDELIG færdig og så får hun den på søndag! Nu har hun bare at blive glad for den!

Sikke en sød idé.  Min mor fik bare en æske chokolade (Anton Berg), fordi hun skulle på lejrtur med sit arbejde, og derfor ingen glæde ville få af en buket blomster. Ikke så opfindsomt! Men hun blev da glad - og det var jo ligesom hele pointen

Anmeld

20. maj 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Sikke en sød idé.  Min mor fik bare en æske chokolade (Anton Berg), fordi hun skulle på lejrtur med sit arbejde, og derfor ingen glæde ville få af en buket blomster. Ikke så opfindsomt! Men hun blev da glad - og det var jo ligesom hele pointen

Ja så længe man bliver husket den dag er resten vidst lige meget. he he...

I fars dags gave overvejer jeg lidt at give min far et 10turs-klippekort til toget ned til os og så vil der vente middag med retter efter eget valg når han kommer. (Det er ikke så tit han besøger os, så jeg tænker det er en win win situation)

Anmeld

20. maj 2011

JustAnotherName

michella80 skriver:

Ja så længe man bliver husket den dag er resten vidst lige meget. he he...

I fars dags gave overvejer jeg lidt at give min far et 10turs-klippekort til toget ned til os og så vil der vente middag med retter efter eget valg når han kommer. (Det er ikke så tit han besøger os, så jeg tænker det er en win win situation)

Du er sgu da vildt god til at få ideer

Anmeld

20. maj 2011

Barbamama

JustAnotherName skriver:

Du er sgu da vildt god til at få ideer

Ha ha ha tak

Anmeld

20. maj 2011

Karo

Sikken god ide

Den bliver hun helt sikkert glad for.

Anmeld

20. maj 2011

Barbamama

Karo skriver:

Sikken god ide

Den bliver hun helt sikkert glad for.

Det håber jeg virkelig!!! Jeg har brugt omkring 15 timer eller MERE på at lave den!

Anmeld

21. maj 2011

ChatH

ej en rigtig god ide, meget personlig og god gave, tror helt sikkert hun bliver glad

Anmeld

21. maj 2011

Barbamama

CVVE skriver:

ej en rigtig god ide, meget personlig og god gave, tror helt sikkert hun bliver glad

Ja det håber jeg virkelig! Hvis den skulle have været helt perfekt skulle jeg have haft taget billeder af hver ret, men så havde den taget endnu længere tid.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.