jubii for hormon spiral

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Anonym trådstarter

Fik sat min spiral op for en lille månede siden pga meget kraftige blødninger. Så kraftige at jeg i et par dage gik med tampon OG bind og skulle skifte det hele + trusser hver time  Nu er jeg så igang med første mens efter den er sat op og det er bare fantastisk  Nu hvor jeg har det på det kraftigste er der næsten ingenting. DET ER FANTASTISK  Hvorfor f***** fik jeg det ikke gjort noget før?

Jeg er SÅ glad og kan kun anbefale sådan en hormon spiral til andre

GLAD GLAD GLAD

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

bullerbassen

Skønt det virker - har også selv overvejet det af samme grund . Kunne være mig der havde skrevet det indlæg. Lige p.t tar jeg piller hver gang og det virker ikke super optilmalt - så vil da endnu engang kraftig overveje det..

Kan godt forstå du er glad for det er virkelig belastende at bløde så meget....

Anmeld

20. maj 2011

Vivian67

Kan kun tilslutte mig, efter at jeg har fået hormonspiral er jeg helt holdt op med at have mens

Anmeld

20. maj 2011

An&Jo

Anonym skriver:

Fik sat min spiral op for en lille månede siden pga meget kraftige blødninger. Så kraftige at jeg i et par dage gik med tampon OG bind og skulle skifte det hele + trusser hver time  Nu er jeg så igang med første mens efter den er sat op og det er bare fantastisk  Nu hvor jeg har det på det kraftigste er der næsten ingenting. DET ER FANTASTISK  Hvorfor f***** fik jeg det ikke gjort noget før?

GLAD GLAD GLAD

Af samme grund som dig overvejer jeg også at få en.. Jeg bløder virkelig kraftigt hver gang og har de værste smerter.. Lige nu har jeg kun mens 2 gange om året i samarbejde med min læge

Anmeld

20. maj 2011

mortilflere

Jeg var ik glad for den blødte stadig meget , og blev gravid 2 x med følge af sa ,. det bedste der kom ud af den var at bonden blev klar til nr 3 LOL

Dejligt for jer den virker godt , jeg tager 9  piller om dagen de dage jeg bløder , og det er selvom jeg er i overgangs alderen og har været det i ca 4 år , hvis jeg ikke skulle løfte på Alberte havde jeg fået fjernet undervognen...

Selv om jeg æder alle de piller har jeg 2 tena natbind på , sg godt min røv er stor så man ik kan se dem ...

Anmeld

20. maj 2011

SpunkenJo

Anonym skriver:

GLAD GLAD GLAD

Præcis ligesom mig

Jeg kastede så også op oveni de mange tampon/bind/trusse -skift!!

så jeg er bare fuldstændig enig!!! hormonspiral er en gudeopfindelse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.