"oppustet" livmoder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.279 visninger
11 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

modesty

Jeg har det engang imellem (nogle gange flere gange om dagen) som om min livmoder føles oppustet. Nærmest som om der er en ballon inde i den, der pustes op. Er der andre der kender til den følelse? Ved I om det er selve livmoderen der opfører sig sådan, eller om det måske er tarmene der ligger bagved der presser den frem eller noget i den stil?

På forhånd tak for svar

(19+3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. maj 2011

modesty

Slet ingen? 

Anmeld

21. maj 2011

Holbæktrunten

modesty skriver:

Slet ingen? 

Tænker det måske kan være plukkeveer? Og så skal du huske at der jo bliver mindre og mindre plads til "dig" derinde  Jeg føler nogen gange at jeg har fået spændt en tung sandsæk om maven tænker at de der amerikanske "gravid-dragter" må give en meget god fornemmelse af hvordan det føles 

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Holbæktrunten skriver:

Tænker det måske kan være plukkeveer? Og så skal du huske at der jo bliver mindre og mindre plads til "dig" derinde  Jeg føler nogen gange at jeg har fået spændt en tung sandsæk om maven tænker at de der amerikanske "gravid-dragter" må give en meget god fornemmelse af hvordan det føles 

Jeg har også tænkt plukkeveer... Men ved dog ikke hvordan det føles.. Har ikke mærket eller set noget til det denne gang her... 

Anmeld

21. maj 2011

Holbæktrunten

MoarJ skriver:

Jeg har også tænkt plukkeveer... Men ved dog ikke hvordan det føles.. Har ikke mærket eller set noget til det denne gang her... 

Jeg TROR at jeg kan mærke plukkeveer engang imellem... Men da jeg er førstegangs-gravid ved jeg jo heller ikke hvad der er hvad... 

Udfra hvad jeg kan læse mig til er det sikket det.... Det føles bare som om at det spænder i maui engang imellem... Ikke rart og ikke ubehageligt... Gør ikke ondt på nogen måde, men en lidt mystisk fornemmelse 

Anmeld

21. maj 2011

Mira0911

Holbæktrunten skriver:

Jeg TROR at jeg kan mærke plukkeveer engang imellem... Men da jeg er førstegangs-gravid ved jeg jo heller ikke hvad der er hvad... 

Udfra hvad jeg kan læse mig til er det sikket det.... Det føles bare som om at det spænder i maui engang imellem... Ikke rart og ikke ubehageligt... Gør ikke ondt på nogen måde, men en lidt mystisk fornemmelse 

Okey... Under min første graviditet, mærkede jeg heller ikke noget til det... 

Så aner faktisk heller ikke hvordan føles... Altså havde noget her til morgen, som spændte, ligesom hvis man skulle slå en prut... Det skulle jeg ikke... Men det spændte, så aner ikke om det var en plukve... 

Anmeld

21. maj 2011

modesty

Okay, nu bliver jeg lidt bekymret... Det er vel ikke meningen at man skal have daglige plukveer i uge 19?

Anmeld

28. juni 2011

MajseMaja

Mira0911 skriver:

Okey... Under min første graviditet, mærkede jeg heller ikke noget til det... 

Så aner faktisk heller ikke hvordan føles... Altså havde noget her til morgen, som spændte, ligesom hvis man skulle slå en prut... Det skulle jeg ikke... Men det spændte, så aner ikke om det var en plukve... 

Sådan har jeg også haft det et par gange om dagen på det sidste. Mon det er sådan plukveer føles?

Anmeld

28. juni 2011

TbCp

Jeg synes det lyder som plukveer.

Det er ikke noget du skal bekymre dig om hvis de ikke gør ondt eller kommer alt for ofte... at du mærker dem hver dag gør ingenting, der må bare ikke komme "system" i dem

Anmeld

28. juni 2011

Muttitil1+1

Jeg har haft det på samme måde - simpelthen følt mig helt oppustet og tænkt at nu kunne jeg da ikke blive mere udspilet!
Jeg har lagt mærke til at mit kan reguleres med kosten... hvis jeg spiser små måltider og ikke alt for usundt så føler jeg mig langt mindre oppustet end "normalt". Men det er ikke altid at det hjælper - jeg plejer at gå en tur når den er helt gal, for det er ubehageligt på en ubeskrivelig måde...
Jeg har også tænkt tanken om det kunne være plukveer, men har ingen anelse da jeg også er førstegangsgravid og har egentlig hverken fået spurgt lægen eller jordemoderen, og nu er jeg så langt henne at det snart kan være lige meget
Håber du finder ud af noget der virker for dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.