stakkels lille Nanna....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
5 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Lene76

Sikke et døgn el 1,5 dag.... i onsdags ville Nanna bare intet, så jeg tænkte tigerspring, men blev klogere da hun efter hendes lur om eftermiddagen hellere ikke vil spise ved mig og kun ville ha flaske..... da hun havde sove lidt igen, var hun mega varm men ik sådan feber varm. Nanna og jeg gik i seng til natten kl ca 22 og kl 03 vågnede hun og var mere end umulig... feber 39,4 shit jeg blev overrasket for hun var hverken snottet el noget, så vi ringede til vagt lægen som mente at vi bare sku gi hende noget vand m sukke, også kontakte vores egen læge om morgen.... Da vi kom til egen læge undersøgte han hende men kun ik finde grunden til hendes feber.... så han mente at det måtte være en virus..... hmmmmm  blev dog sendt på apoteket for at hente et special plasket med pose til at opsamle urin så han ku teste om det var blærebetændelse... men den viste ik noget. 

heldigvis ville hun gerne spise igen hos mig så amningen røg ikke endnu....  i går aftens var feberen nede og sige 38,7 og idag er den væk hun er dog stadigvæk meget træt... så nu håber jeg bare den blir væk.

havde ellers lige gået og glædet mig til en tur i babybio og se pirates men det må blive i næste uge så

Go weekend til jer alle.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Marco2

Åh, lille pus. God bedring med hende.AG - træt efter en hel dag på kræmmermarked

Anmeld

20. maj 2011

PeruBaby

Åhh, nej. Det var da irriterende med feber, som ingen ved hvad kommer af, og derfor ikke rigtigt kan gøre noget ved. Men godt hun er en lille fighter, der selv er på vej til bedring

Anmeld

20. maj 2011

Kit

Stakkels Nanna...det er bare ikke rart med sådan en feber og ingen kan forklare den. Øv! Godt at læse, at hun er i bedring.

Kit

Anmeld

20. maj 2011

Diana...

ØV stakkel lille Nanna. Håber hun er ved at være helt rask igen 

Er det også den de sender i næste uge og er det også torsdag? 

Kram Diana 

Anmeld

20. maj 2011

Lene76

Diana... skriver:

ØV stakkel lille Nanna. Håber hun er ved at være helt rask igen 

Er det også den de sender i næste uge og er det også torsdag? 

Kram Diana 

tak hun er tilbage til sit "gamle" jeg heldigvis....

Kan se på Cinemaxx hjemmeside at de osse sende den på torsdag, jeg kan desværre bare ik den dag....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.