Dig der bor i Ringsted

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.623 visninger
14 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Sildefisk

og som også synes hun mangler en veninde og kunne tænke sig at mødes indimellem- hvor er du?

Synes jeg mangler en veninde lige her i vores nærområde. Kunne være dejligt hvis hun fandtes derude

Er selv 30 og mor til 2.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Dkzapp

Hmm, ikke heeeeelt dit nærområde, men jeg bor i Slagelse, er 35 år mor til én. Kunne godt bruge en veninde.

Anmeld

20. maj 2011

Sildefisk

Dkzapp skriver:

Hmm, ikke heeeeelt dit nærområde, men jeg bor i Slagelse, er 35 år mor til én. Kunne godt bruge en veninde.

Har skrevet en pb til dig

Anmeld

20. maj 2011

musse1

nu ved jeg ik, hvad du syns nærområdet er, bor i Haslev. er 26 år og mor til 4 børn.

Anmeld

20. maj 2011

Sildefisk

musse1 skriver:

nu ved jeg ik, hvad du syns nærområdet er, bor i Haslev. er 26 år og mor til 4 børn.

Hejsa det gør ikke noget man ikke bor i byen, men for mit vedkommende- der tit er alene med 2 små rollinger, ville det være rart ikke altid at skulle ud og kører for at mødes.

Derfor tænkte jeg det kunne være fedt, hvis der var en der boede her i byen, så kunne man også mødes indimellem om aftenen

Anmeld

20. maj 2011

musse1

myr81 skriver:

Hejsa det gør ikke noget man ikke bor i byen, men for mit vedkommende- der tit er alene med 2 små rollinger, ville det være rart ikke altid at skulle ud og kører for at mødes.

Derfor tænkte jeg det kunne være fedt, hvis der var en der boede her i byen, så kunne man også mødes indimellem om aftenen

ja okay, det kan jeg godt se, så ville det være super rart, det er som lige kan tage et smut

Anmeld

20. maj 2011

Sildefisk

musse1 skriver:

ja okay, det kan jeg godt se, så ville det være super rart, det er som lige kan tage et smut

ja det gør det lidt nemmere

Anmeld

20. maj 2011

Sildefisk

Kan det virkelig passe jeg er den eneste fra byen herinde fra? Eller har i bare allesammen nok veninder?

Anmeld

21. maj 2011

Sildefisk

Prøver lige igen, uhu hvor er du? Dig fra Ringsted, der lyster at mødes??

Anmeld

10. juli 2011

Anja&jesper

myr81 skriver:

Prøver lige igen, uhu hvor er du? Dig fra Ringsted, der lyster at mødes??

Jeg bor godt nok i Fjenneslev er 24år og mor til 1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.