kopivare eller ægte??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Meliora

nvm skriver:

gucci solbriller fx?

hvis du køber dem i en ordentlig forhandler eller på et jendt site, så skulle du kunne være sikker:-) Synoptik f.eks. har gucci solbriller.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

An&Jo

nvm skriver:

er du hel sikker???

så de sku ægte nok, super

Jep jeg er helt sikker.. tjekkede lige på mine egne nemlig..

De er købt i gucci i københavn så tvivler på at de er fake ihvertfald..

Anmeld

20. maj 2011

nvm

FruRafn skriver:

hvis du køber dem i en ordentlig forhandler eller på et jendt site, så skulle du kunne være sikker:-) Synoptik f.eks. har gucci solbriller.

okay, atk, men det nogen jeg allerede har

Anmeld

20. maj 2011

nvm

mortilj skriver:

Jep jeg er helt sikker.. tjekkede lige på mine egne nemlig..

De er købt i gucci i københavn så tvivler på at de er fake ihvertfald..

super mange tak for det

så fik jeg mit svar

Anmeld

20. maj 2011

An&Jo

nvm skriver:

super mange tak for det

så fik jeg mit svar

jamen det var da så lidt..

Anmeld

3. august 2011

JM68

Hej! Kan i hjælpe. Jeg regner med, at købe en brugt Gucci taske imorgen, men hvordan kan jeg være 100% sikker på at den er ægte. Jeg har fået et nummer af sælger på 12 cifre, hun har ik kvittering

Anmeld

3. august 2011

nvm

JM68 skriver:

Hej! Kan i hjælpe. Jeg regner med, at købe en brugt Gucci taske imorgen, men hvordan kan jeg være 100% sikker på at den er ægte. Jeg har fået et nummer af sælger på 12 cifre, hun har ik kvittering

jeg kan desværre ikke hjælpe

Anmeld

3. august 2011

JM68

Helt ok

Anmeld

4. august 2011

Fenja09

Den eneste måde hvorpå man kan vide sig 100 % sikker er at gå ind i den forretning hvor mærket sælges - nu tænker jeg på enten Gucci, LV ect. Så beder man pigerne i forretningen tjekke nr og kører det igennem deres system. Idag er der nemlig super mange kopier hvor der er nr i, men hvor de stadige er fake!

Det er måske også muligt at få dem til at køre nr via tlf, hvis man ikke lige bor i nærheden af butikken.

Uanset hvor tasken er købt vil de i forretningen have nr i systemet, så de kan se om den er ægte.

/Fenja

Anmeld

4. august 2011

Fenja09

JM68 skriver:

Ring til Gucci forhandleren på Strøget i Kbh, hvis den stadig ligger der  og spørg om de vil være søde at tjekke nr i deres system, hvis ikke de vil gøre det over tlf er du nødt til at tage ind i butikken og høre dem ad. Det er faktisk den eneste måde hvor du kan være 100 % sikker på at tasken er ægte. Idag laves der mange kopier med nr i, trods det at de er fake.

Så vil du ikke spilde en masse penge på en taske som du ikke ved om er ægte eller ej ville jeg få kørt nr igennem.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.