Nat baby hjælp.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

342 visninger
2 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

lollandpigen

Hej piger....

min lille dejlige dreng på 10 måneder har siden han var 8 måneder sovet igemmen om natten. Her for 3 uger siden var han syg 4 dage og vågnede om natten og fik en flaske med modermælk erstatning da han kastede op og fik ikke meget mad i løbet af dagen og var derfor sulten 2 natter i forbindelse med hans sygdom. Nu er problemet bare at lille manden vågner omkring kl 1-3 hver nat efter han har været syg...... Han rejser sig op i sengen og små snakker, vi giver ham sutter og ligger ham ned, han rejser sig igen vi giver ham en tår at drikke og giver ham sutten igen, han rejser sig igen, vi tager ham op og sidder lidt med ham cirka 5 min og give rham en tør ble hvis den føles våd, vi ligger ham igen og så skriger han bare.....  Han bliver rigitgt sur og vi laver så en flaske til ham som han får ( alt for at få ro om natten ) Han spiser flaske ikke altid det hele men spiser noget af den og så kan vi ligge ham igen og han sover til kl 6-8 om morgen..... Vores SP siger han ikke skal have mad om natten mere, men føler bare det er det eneste der kan få ham til at ligge sig til at sove igen....

Nogle råd eller erfaringer?? Er næsten klar på alt er så hårdt at have de 45 min midt om natten når vækkeuret ringer kl 5.45 og arbejdet kalder....

please hjælp tøser....

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

sismofutten

lollandpigen skriver:

Hej piger....

min lille dejlige dreng på 10 måneder har siden han var 8 måneder sovet igemmen om natten. Her for 3 uger siden var han syg 4 dage og vågnede om natten og fik en flaske med modermælk erstatning da han kastede op og fik ikke meget mad i løbet af dagen og var derfor sulten 2 natter i forbindelse med hans sygdom. Nu er problemet bare at lille manden vågner omkring kl 1-3 hver nat efter han har været syg...... Han rejser sig op i sengen og små snakker, vi giver ham sutter og ligger ham ned, han rejser sig igen vi giver ham en tår at drikke og giver ham sutten igen, han rejser sig igen, vi tager ham op og sidder lidt med ham cirka 5 min og give rham en tør ble hvis den føles våd, vi ligger ham igen og så skriger han bare.....  Han bliver rigitgt sur og vi laver så en flaske til ham som han får ( alt for at få ro om natten ) Han spiser flaske ikke altid det hele men spiser noget af den og så kan vi ligge ham igen og han sover til kl 6-8 om morgen..... Vores SP siger han ikke skal have mad om natten mere, men føler bare det er det eneste der kan få ham til at ligge sig til at sove igen....

Nogle råd eller erfaringer?? Er næsten klar på alt er så hårdt at have de 45 min midt om natten når vækkeuret ringer kl 5.45 og arbejdet kalder....

please hjælp tøser....

Knus

Æv, hvor er jeg ked af det på jeres vegne.. Har selv en datter som næsten hele sit korte liv på 8 mdr. har synes vi skulle vækkes mange gange om natten og holde fest.. Det er sikkert ikke meget hjælp, men hvis det var mig, ville jeg holde fast i at lade ham lægge i sengen, og ikke give ham noget mad, eller skifte ham (med mindre der er afføring, selvfølgelig) - jeg ved godt det er rigtig hårdt, og at I vil få ødelagt en del nætter, men jeg tror bestemt det er det værd, når han igen sover igennem. Har du evt. læst "Sov igennem uden gråd", eller vil jeg klart anbefale den :-) Pøj pøj med det, håber at I snart får natte-ro igen :-)

Anmeld

20. maj 2011

Sitrani

han har vidst fået sig en dårlig vane, og synes det faktisk er ret hyggeligt at komme op til mor og få sutteflaske...

Tror ikke der er andet at gøre, end at være lidt "streng"... Bliv ved med at læg ham ned med sutten, uden at snakke med ham... Ta' ham ikke op og alt det der, for det er jo det han gerne vil, og så kommer I nok ikke af med det "problem".... Efter nogle gange hvor I har lagt ham ned igen, vil han forstå, at der ikke er så meget af gøre.... Hvis I bukker under for hans krav engang i mellem, så bliver han bare stædig, fordi han ved at det virker

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.