pco og mave smerter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. maj 2011

Holbæktrunten

Hvis ikke du har oplevet de smerter før, når du har taget p-piller almindeligt og fået din månedlige blødning, skal du ikke være bekymret for endomentriose :0)

Jeg tænker at det KAN være ægløsning - det lyder meget som min ægløsning føltes efter p-pillestop... Eller, dvs... Jeg går ud fra at det har været ægløsningssmerter, så aldrig noget af det famøse fertile udflåd, og tænkte at det var en nitte... Meeeen næh nej, der var bonus i første hug...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Kay

Holbæktrunten skriver:

Hvis ikke du har oplevet de smerter før, når du har taget p-piller almindeligt og fået din månedlige blødning, skal du ikke være bekymret for endomentriose :0)

Jeg tænker at det KAN være ægløsning - det lyder meget som min ægløsning føltes efter p-pillestop... Eller, dvs... Jeg går ud fra at det har været ægløsningssmerter, så aldrig noget af det famøse fertile udflåd, og tænkte at det var en nitte... Meeeen næh nej, der var bonus i første hug...

tænkte jeg også først... men skal det gære så ondt at man ikke engang kan ha sex??? for så er det da noget underligt noget...

passer heller ik ind med mine "cyklusser" eller mangle på samme... de er ureglmæssige... men sidst havde jeg første menes dag d. 8 maj... så kan det vel ik allerede være æl???

Anmeld

21. maj 2011

Holbæktrunten

Kay skriver:

tænkte jeg også først... men skal det gære så ondt at man ikke engang kan ha sex??? for så er det da noget underligt noget...

passer heller ik ind med mine "cyklusser" eller mangle på samme... de er ureglmæssige... men sidst havde jeg første menes dag d. 8 maj... så kan det vel ik allerede være æl???

Når din cyklus er uregelmæssig, er din ægløsning det højst sandsynligt også... Når jeg havde de der niv du beskrev, kunne jeg bestemt heller ikke dyrke sex. Men det var der så heller ikke konstant, men i kortere eller længere intervaller...

Men synes du skal snakke med din læge, der er for lang tid til du skal til gyn

Anmeld

21. maj 2011

Kay

Holbæktrunten skriver:

Når din cyklus er uregelmæssig, er din ægløsning det højst sandsynligt også... Når jeg havde de der niv du beskrev, kunne jeg bestemt heller ikke dyrke sex. Men det var der så heller ikke konstant, men i kortere eller længere intervaller...

Men synes du skal snakke med din læge, der er for lang tid til du skal til gyn

har lige veret inde og kigge hendes hjemme side om jeg kunne bestille tid til næste uge... men hun er så lige taget på 3 ugers ferie... så kan det jo ligesom være lige meget!!!

når jeg har det er det heller ik hele dagen... fx. i går var det slemt om morgnen (læs formiddag da vi sov længe) og gik over hend over middag... men lige så snart man så prøver med sex... så gør det ondt igen... dog ik så ondt som om morgnen...

vi fik da hygget om aftenen  men kun en lille hurtig så det ik gjorde for ondt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.