40+0 med Blop i maven

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Skovrup

Profilbillede for Skovrup
Read the baby, not the books.

Så blev det endelig min tur til at nå 40+0!

Er ved at være godt utålmodig, hvilket min mand også er ved at være, vi glæder os bare sådan til at se den lille dreng.

Men der er indtil videre ingen tegn på at fødslen nærmer sig, håbede at menstruationssmerterne jeg har haft lidt af, ville være et tegn, men næ nej. 

Nu må i alle gerne sende mig en masse ve støv!

I skal da ikke slippe for at se et billede af maven 

-Fru Skovrup

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

Line Højdal

Ihh... stor dag!!

Jeg selv endte jo med at skulle vente helt til 41+4 -hvilket var ulideligt!! Så jeg ved hvordan du har det... Nu har man gået med den dato i hovedet så længe og så virker det bare helt forkert at skulle gå over terminsdatoen...!

Jeg puster en masse ve-støv i din retning og håber på at du snart opdaterer med din fødselsberetning og billeder af den lille Blop

Line

Ps. Rigtig fin mave

Anmeld

21. maj 2011

Skovrup

Pipkukkeren skriver:

Ihh... stor dag!!

Jeg selv endte jo med at skulle vente helt til 41+4 -hvilket var ulideligt!! Så jeg ved hvordan du har det... Nu har man gået med den dato i hovedet så længe og så virker det bare helt forkert at skulle gå over terminsdatoen...!

Jeg puster en masse ve-støv i din retning og håber på at du snart opdaterer med din fødselsberetning og billeder af den lille Blop

Line

Ps. Rigtig fin mave

Er idag 40+1 og der stadig intet nyt! har aldrig oplevet tiden gå så langsomt som nu, aldrig har jeg været så pirelig som nu.

Gik du til 41+4!? hold da ferie, så synes jeg godt nok du har klaret det godt, min tålmodighed, eller mangel på samme er ved at æde mig op indefra.!

Man har terminsdagen i hovedet fra man fandt ud af man var gravid og hele graviditeten igennem, men når man når dagen og intet sker, står man og er lidt uforstående!

Det der er hårdt, er også at alle mulige skriver og ringer hele tiden, for at høre om det er gået igang og om jeg har født.... Det gør det ikke nemmere.

Jeg glæder mig til at vise billeder af lille fyren når han kommer ud, og skrive FB.

Tak for ve-støv! håber det hjælper! 

Tak for dejlig kommentar om min mave! Er lidt stolt af den alligevel

Anmeld

23. maj 2011

moars

skøøøn mave du har dig der, og kan så levende følge din utålmodighed

Anmeld

23. maj 2011

Skovrup

moars skriver:

skøøøn mave du har dig der, og kan så levende følge din utålmodighed

ihh mange tak!

Den er der stadig, selvom jeg nu er 3 dage over tid

Anmeld

24. maj 2011

moars

ja det er jeg ikke engang.

Anmeld

24. maj 2011

moars

ups dobbelt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.