Halløj..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
6 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

ChatH

Hej Tøser, 

først tusinde tak for jeres efterlysninger, det varmer rigtig meget at vide at jeg savnes

Og så beklager jeg mit fravær, men det har været en kombination af mange ting, den grundlæggende ting har været at vi har skiftet udbyder og de har været langsomme til at komme ud og fikse vores net. GABBBBBBB!

dernæst havde jeg et behov for lige at smutte væk fra alt det rod jeg følte der var herinde. blev sku lidt ked af tendenserne hvem kan du lide og hvem kan du ikke lide, så jeg forduftede lige et kort øjeblik. nu er gejsten og lysten tilbage til at være aktiv herinde igen

Vi har det rigtig godt. RIGTIG RIGTIG god faktisk. manden og jeg har fundet hinanden igen sådan 100 procent, mine tøser bliver større og større og mere frække fra hver dag der går.

de kan nu cykle på to hjul uden hjælp bare sådan lige, de kan tørre sig selv efter de har været på toilettet og ja de er bare fantastiske.

og så starter de jo skole næste MAJ. UHHH hvor bliver tiden dog af.

Valdemar er stadig en ordentlig basse, han er nu 9 md. på næste lørdag. han kan klappe, hvor stor er jeg legen, suge af sugerør, og sige mammam. kravle gør vi os ikke i, der er jo nogen der gider hjælpe, men han er så småt begyndt at gumpe så det er nok en gumper vi ender med.

han er en charmebøf uden lige og alle bliver charmet. han er stort set aldrig sur og ja vi nyder ham bare.

vi har besluttet at han er den sidste. vi har talt det igennem og der er jo også lidt økonomi i at få børn, og vi er nok begge lidt luksus mennesker der gerne vil en masse ting og jo flere børn jo færre muligheder på den front.

må ærlig indrømme jeg har haft krise over det. Virkelig krise. tanken om at være 26 og faktisk have nået alt det "spændende" i ens liv var rigtig hård for mig. havde følelsen af at fra nu af bliver jeg bare gammel og grå. Men tog nogen timer hos en terapeaut og det har hjulpet.

huset og terassen er snart fuldstændig færdig og vi nyder det.

nu skal vi lige en gang mere på kræmmermarked for at slippe af med vores det sidste lort vi har liggende

min karrierer hvis man kan kalde det de, ligger stadig i baghovedet og jeg har svært ved 100% at tage det første skridt, selvom jeg ved hvad jeg helst vil.

og så har jeg forresten fået en tato. mig som hader nåle. jeg elsker den og er super glad for jeg har fået den

Det var en lang smørre, tak hvis du læste med.

og jag får ikke læst alle indlæg, men super flot at liva er uden ble, og tillykke til mette med graviditeten, det er jo fantastisk og hurtigt som vi snakkede om da du var her og til alle jer andre der har oplevet noget godt

Kæmpe knus Chatarina

har vedhætet lidt billeder ikke helt nye men nyerer end i har set

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

sarahb

Hvor dejligt at høre fra jer.

Hold da op hvor er jeres terrasse bare FED. Det ser så godt ud med stenene osv. Virkelig lækkert.
Valde ser bare uimodståelig ud, han er bare så FIN.. Og tøserne ja hva ka jeg sige, de liger jo deres mor. SMUK!

Men øhhh jeg vil da se din Tatoo

Anmeld

20. maj 2011

sarahb

Og har du købt ny barnevogn

Anmeld

20. maj 2011

ChatH

sarahb skriver:

Hvor dejligt at høre fra jer.

Hold da op hvor er jeres terrasse bare FED. Det ser så godt ud med stenene osv. Virkelig lækkert.
Valde ser bare uimodståelig ud, han er bare så FIN.. Og tøserne ja hva ka jeg sige, de liger jo deres mor. SMUK!

Men øhhh jeg vil da se din Tatoo

Tak søde

Jeg skal lige have lagt billede af min tato ind på computeren så kommer det

Og hvor er du sød, tror nu tøserne er smukkere end deres mor...

Ja jeg har kommet til at købe ny barnevogn, den anden var ikke lige præcis den jeg gerne ville have ups!!!!

Anmeld

20. maj 2011

sarahb

CVVE skriver:

Tak søde

Jeg skal lige have lagt billede af min tato ind på computeren så kommer det

Og hvor er du sød, tror nu tøserne er smukkere end deres mor...

Ja jeg har kommet til at købe ny barnevogn, den anden var ikke lige præcis den jeg gerne ville have ups!!!!

i er bare smukke alle zusammen...

Ihh den er så fin barnevognen.. tillykke med den
Glæder mig til at se den, hva er det du har fået?

Anmeld

20. maj 2011

Lilac

Sikke dog en fantastisk terrasse I har fået jer!! Og hvor er det dog dejligt at høre at din mand og dig har fundet kærligheden igen! Så fantastisk at høre!

Jeres børn er da bare så lækre allesammen!! Hvor er de skønne at se på! Ja, og kan vi så få et billede af den tattoo 

Anmeld

20. maj 2011

JustAnotherName

Hvor er det skønt at læse. Fedt!! Og ja, du har været savnet 

Dejlige unger!!!
Men hey, du kan da ik fortælle du har fået en tatoo, og så ikke vise os den

Jeg fik også lavet en tatoo i mandags. Vedhæfter da lige et par billeder af den ...Det er dog ikke så pænt endnu på billederne, da den kun lige var en time gammel - hævet, rød og småblodig. Hehe.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.