Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja jeg er næsten lige vågnet, kl 3 vågnede jeg med den VILDESTE smerte i lænden der strålede ned i ballerne og jog op i underlivet, og jeg har aldrig prøvet noget svarende til det her..De kommer hver 5.-6. minut og de bider fra sig avvvv.... de kom bare lige pludselig mens jeg sov, og allerede fra nu af går det stærkt..vi kører nok om et par timer hvis det forsætter sådan her. gooodt jeg er 4 cm åben i forvejen Lidt herfra. ENDELIG kunne min krop sætte skub i tingene selv, og nu kommer hun, for det vil min krop, og denne gang bliver vi ikke sendt hjem eller noget. SÅDAN !!!!! Troede ellers jeg ikke var fødedygtig..
Nå men veerne bider og jeg vil smutte i bad, for min lænd føles som om den er ved at springe i luften forresten; Lækkert at hun får fødselsdag på en helligdag. lige 7 dage før min kæreste og hendes far. som har næste lørdag.Knus Nina Sophia nu med virkbare VEER !! JUHUUU!!!!- MEN FORHELKULAND DET GØR ONDT!!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
god arbejdes lyst til dig og lad da så den lille pige se dagens lys
NinaSophia skriver: ja jeg er næsten lige vågnet, kl 3 vågnede jeg med den VILDESTE smerte i lænden der strålede ned i ballerne og jog op i underlivet, og jeg har aldrig prøvet noget svarende til det her..De kommer hver 5.-6. minut og de bider fra sig avvvv.... de kom bare lige pludselig mens jeg sov, og allerede fra nu af går det stærkt..vi kører nok om et par timer hvis det forsætter sådan her. gooodt jeg er 4 cm åben i forvejen Lidt herfra. ENDELIG kunne min krop sætte skub i tingene selv, og nu kommer hun, for det vil min krop, og denne gang bliver vi ikke sendt hjem eller noget. SÅDAN !!!!! Troede ellers jeg ikke var fødedygtig.. Nå men veerne bider og jeg vil smutte i bad, for min lænd føles som om den er ved at springe i luften forresten; Lækkert at hun får fødselsdag på en helligdag. lige 7 dage før min kæreste og hendes far. som har næste lørdag.Knus Nina Sophia nu med virkbare VEER !! JUHUUU!!!!- MEN FORHELKULAND DET GØR ONDT!!
Ej hvor fantastisk
Tillykke med veerne
håber i får en fantastisk fødsel, kun med gode oplevelser
stort herfra
weeehuuuueeeee Alt held og lykke - du får mine tanker hele dagen
Hvor spændende....
god arbejdslyst og held og lykke herfra....
spændt på at høre fra dig igen
NoName
quar20 skriver: weeehuuuueeeee Alt held og lykke - du får mine tanker hele dagen
juhuu så kommer hun held og lykke med det hele
Yeees har sådan tænkt på dig ! Så kommer hun snart ud
Glæder mig til Fb og se billeder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128