Slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

913 visninger
10 svar
0 synes godt om
20. maj 2011

Julieogbaby

Imorges gik min slimprop, og nu er jeg ret nysgerrig efter at vide, hvor længe i oplevede der gik fra den gik, til i fødte!?

/Julie 35+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. maj 2011

SussieThyssen

Julieogbaby skriver:

Imorges gik min slimprop, og nu er jeg ret nysgerrig efter at vide, hvor længe i oplevede der gik fra den gik, til i fødte!?

/Julie 35+6

Nu kan sådan en gå flere gange, fordi den gendanner sig selv ret hurtigt..og du er jo ikke helt parat endnu..så jeg tror at i dit tilfælde skal du nok regne med at der ikke sker noget lige med det samme..du er jo også kun i uge 35.

Meen..hvis jeg var dig...ville jeg nok tage en snak med FG, netop fordi det er en anelse tidligt.

Kærligst
Sussie

Anmeld

20. maj 2011

Julieogbaby

SussieThyssen skriver:

Nu kan sådan en gå flere gange, fordi den gendanner sig selv ret hurtigt..og du er jo ikke helt parat endnu..så jeg tror at i dit tilfælde skal du nok regne med at der ikke sker noget lige med det samme..du er jo også kun i uge 35.

Meen..hvis jeg var dig...ville jeg nok tage en snak med FG, netop fordi det er en anelse tidligt.

Kærligst
Sussie

Tak for råd

Anmeld

20. maj 2011

Janni.

Min gik d. 12/3 om morgenen, jeg fødte d. 13/3 kl 2.59  

Fik du snakket med FG?

Anmeld

20. maj 2011

mortilflere

Har adrig set den

men ring lige til FG

Anmeld

20. maj 2011

Julieogbaby

Nej, har ikke ringet. Var til jordemor i går, så har snakket med en professionel om det Er bare lidt nysgerrig efter at høre jeres oplevelser med tiden mellem slimproppen går og fødslen - men tak for råd, de er også mere end velkomne!

Anmeld

20. maj 2011

Chr-Hei

Min gik også i uge 35 er nu i uge 39 g der er stadig ingen tegn på noget(:

Anmeld

20. maj 2011

morethanperfect

Min gik i uge 34 og jeg fødte 40+6

Anmeld

20. maj 2011

Nanastep

der gik 15timer med mig

Anmeld

20. maj 2011

Julieogbaby

Tak for svar Jeg må vidst bare se tiden an - kan forstå det er meget forskelligt hvor lang tid der går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.