Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
hej allesammen.. ja så er det sidste dag, at vi hører til i det her forum imorgen fylder min store pige 1 år.. hold da op som tiden går kan stadig huske da jeg lå der med veer...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvor er hun skøn.. Og tiden flyver bare afsted.
Stort tillykke med hende i morgen, det er en stor dag
Her har vi næsten også lige holdt 1 års fødselsdag. Og jeg fatter stadig ikke at min lille pige er så stor..
lisesp83 skriver: Hvor er hun skøn.. Og tiden flyver bare afsted. Stort tillykke med hende i morgen, det er en stor dag Her har vi næsten også lige holdt 1 års fødselsdag. Og jeg fatter stadig ikke at min lille pige er så stor..
nej det går bare alt alt for stærkt savner at have en lille baby.. så vi må nok snart igang med nr 4.. hehe.. hun bliver jo pludselig en stor pige... kan tydeligt huske da jeg gik med hende i maven.. tænkt at hun allerede er 1 år.. pyyhhaa
såååå fantastisk dejlig hun er, og kæmpe tillykke med dagen i morgen
B&J skriver: såååå fantastisk dejlig hun er, og kæmpe tillykke med dagen i morgen
mange tak ja hun er jo faktisk ret dejlig med lille pige elsker hende så højt..
merle2010 skriver: mange tak ja hun er jo faktisk ret dejlig med lille pige elsker hende så højt..
det kan jeg godt forstå du gør
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128