Julemidag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.305 visninger
11 svar
0 synes godt om
14. november 2008

Janep

Hej allesammen

Nu skal vi for første gang holde jul hjemme.
Jeg skal dog ikke selv står for alt maden, men jeg vil da lige høre hvad i plejer at få til jul?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

Diana...

Vi får flæskesteg, and, alm kartofler og brunkartofler, rødkål, hjemme lave agurk salat, og en lækker brun sovs lavet fra anden. og så riselamande senere selvfølgelig, og masser af juleguf.

Nu bliver jeg helt sulten mmm.

Anmeld

14. november 2008

Tullebobs

Diana/Claus skriver:

Vi får flæskesteg, and, alm kartofler og brunkartofler, rødkål, hjemme lave agurk salat, og en lækker brun sovs lavet fra anden. og så riselamande senere selvfølgelig, og masser af juleguf.

Samme julemenu her. I hvert fald i min familie. Hos min kærestes familie har vi fået både gås, and og kalkun ( altså ikke det samme år)

Kh Trine som glæder sig til julen...

Anmeld

14. november 2008

fam.4xc

Vi får både and og flæskesteg, brune og hvide kartofler og brun sovs og rødkål...........
Risalamanda og is til børnene og dem der ik kan li risalamanda

Mandle gaven er der en af i den store skål med risalamanda og børnene får alle en lille pakke - gerne et puslespil, noget farve halløj eller andet de kan fordrive tiden med mens vi andre hygger lidt længere over maden....

Anmeld

14. november 2008

Pia.

Vi får hele balladen - And, flæstesteg, hvide og brunede kartofler dejlig brun sovs, forskellige slags surt og kims saltchips 60.png risalamande med mandelgave og ingen snyd 76.gif

Mums... glæder mig så meget til juleaften...

Anmeld

14. november 2008

moniquesmor

PiaR skriver:

Vi får hele balladen - And, flæstesteg, hvide og brunede kartofler dejlig brun sovs, forskellige slags surt og kims saltchips 60.png risalamande med mandelgave og ingen snyd 76.gif

Mums... glæder mig så meget til juleaften...

helt det samme..
og efter maden en masse lækker jule guf og kager nam nam

Anmeld

14. november 2008

Mathilde

Det er meget forskelligt...
Hos min bedste (farmor) får vi altid ALT muligt! - flæskesteg, and, frikadeller ovs.
Min mor kan godt finde på at lave mørbrad eller lign. fordi hun ikke rigtig gider alt det julemad og at det altid skal være det samme...

Jeg vil nu gerne have julemad...det er jo kun jul én gang om året

Anmeld

14. november 2008

SaNiNa

Hos min forældre får vi and, flæsesteg, hvid og brune kartofler rigtig brun sovs fra anden. og ris ala mande.

men hos min kærestes familie få vi kalkun hvilket jeg ikke forbinder med jul så når vi har været der skal jeg hjem til mor og far og have ande rester...

Anmeld

14. november 2008

ekzunz

Diana/Claus skriver:

Det samme får vi!
Og jeg fik det også i lørdags, da vi var hos mine forældre og spise Mortens And - mums det var godt.

Det jeg elsker allermest er Ris a la mande!!! Og der skal være MIG der laver den - og jeg laver så meget at jeg også har en skål
derhjemme.. som jeg spiser helt for mig selv når ungerne sover - så er der nemlig mere til mig!!!!

Rikke - nærigpind

Anmeld

14. november 2008

Janep

Tak for alle jeres svar 60.png

Vi ska nok få en super julemidag med lidt af det hele 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.