Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej allesammen Nu skal vi for første gang holde jul hjemme.Jeg skal dog ikke selv står for alt maden, men jeg vil da lige høre hvad i plejer at få til jul?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Diana/Claus skriver:Vi får flæskesteg, and, alm kartofler og brunkartofler, rødkål, hjemme lave agurk salat, og en lækker brun sovs lavet fra anden. og så riselamande senere selvfølgelig, og masser af juleguf.Nu bliver jeg helt sulten mmm.
PiaR skriver:Vi får hele balladen - And, flæstesteg, hvide og brunede kartofler dejlig brun sovs, forskellige slags surt og kims saltchips risalamande med mandelgave og ingen snyd Mums... glæder mig så meget til juleaften...
Hos min forældre får vi and, flæsesteg, hvid og brune kartofler rigtig brun sovs fra anden. og ris ala mande.men hos min kærestes familie få vi kalkun hvilket jeg ikke forbinder med jul så når vi har været der skal jeg hjem til mor og far og have ande rester...
Det samme får vi!Og jeg fik det også i lørdags, da vi var hos mine forældre og spise Mortens And - mums det var godt.Det jeg elsker allermest er Ris a la mande!!! Og der skal være MIG der laver den - og jeg laver så meget at jeg også har en skål derhjemme.. som jeg spiser helt for mig selv når ungerne sover - så er der nemlig mere til mig!!!!Rikke - nærigpind
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128