Hvilket drejetæppe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvilket drejetæppe ville du vælge eller har været glad for :-)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

635 visninger
4 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

Kløver

Hvilket drejetæppe ville i vælge vælge, har været super glade for, eller kan anbefale af de 2

kom meget gerne med erfaringer omkring brugen af tæpperne, eller måske ideer til noget andet som styrker nakken, ve dmaveligning, hvor det også er sjovt for baby

Vi har prøvet de der trekanter med spejl i, men så langt kan han ikke løfte hovedet op, at han får ordentligt glæde af den, så det kommer jo nok når han er lidt større

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

dorthemus

Min datter havde mariehønen og var glad for den. Hun brugte ikke drejeskiven så meget fordi hun kunne lide at ligge på maven selv, men selve tæppet var et stort hit længe 

Anmeld

19. maj 2011

Nadia&Daniel

Laura har tæppet med Mariehønen - vi købte det faktisk af dorthemus.. Vi fik ikke brug for Mariehønen, af samme oversager som Dorthe's Runa. Men men men - tæppet er stadig et kæmpe HIT og er perfekt med på tur - f.eks. i sommerhuset - for fylder ingenting i tasken 

Anmeld

19. maj 2011

dorthemus

Nadia&Daniel skriver:

Laura har tæppet med Mariehønen - vi købte det faktisk af dorthemus.. Vi fik ikke brug for Mariehønen, af samme oversager som Dorthe's Runa. Men men men - tæppet er stadig et kæmpe HIT og er perfekt med på tur - f.eks. i sommerhuset - for fylder ingenting i tasken 

Ihhh det er jeg glad for at læse

Anmeld

19. maj 2011

Nadia&Daniel

dorthemus skriver:

Ihhh det er jeg glad for at læse

Det er nemlig genial at have med på tur - det var virkelig et godt køb

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.