Så kom der mail molo

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
25. maj 2011

nvm

CamillaSoefelt skriver:

Wubiiii hvor fedt:-)!!

ved du om man kan gå fra østerport det til?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. maj 2011

skønneunger

jeg var derinde i dag var der ved 16 tiden, ingen kø men mange mennesker.

blev dog rigtigt skuffet over udvalget IGEN, intet undertøj tilbage og de sagde de ikke vil få mere, masser af t shirts og langærmede til drenge i str 98-110 men ingen bukser til nattrøjerne.

der var dog som sædvanligt masser af pigetøj ved ikke hvad udvalget var men det så ud som om der var mange flere forskellig prints.

Anmeld

25. maj 2011

skønneunger

nvm skriver:

ved du om man kan gå fra østerport det til?

det kan du godt men det er lidt langt bus 26 kører dertil, ellers er nordhavn st tættere på

Anmeld

25. maj 2011

nvm

skønneunger skriver:

det kan du godt men det er lidt langt bus 26 kører dertil, ellers er nordhavn st tættere på

hmm den skrev bare på rejseplanen, at i bus tog det kun 4 min, så tænkte man lige så godt ku gå

Anmeld

25. maj 2011

skønneunger

nvm skriver:

hmm den skrev bare på rejseplanen, at i bus tog det kun 4 min, så tænkte man lige så godt ku gå

kan man også sagtens, men det er et pænt stykke at gå, ellers er jeg sgu nok for doven

Anmeld

25. maj 2011

nvm

skønneunger skriver:

kan man også sagtens, men det er et pænt stykke at gå, ellers er jeg sgu nok for doven

tror lige jeg tjekker på krak, har ikke noget imod at gå, så kan lille pigen også få en lur i vogen i mens hehe.men hvis det tar 30 min at gå giderr jeg ikke

Anmeld

25. maj 2011

skønneunger

nvm skriver:

tror lige jeg tjekker på krak, har ikke noget imod at gå, så kan lille pigen også få en lur i vogen i mens hehe.men hvis det tar 30 min at gå giderr jeg ikke

hmm tjekkede lige moviatrafik og der står der ca er 1.8 km at gå fra nordhavn st så der er vel ca 3 km fra østerport.

Anmeld

25. maj 2011

nvm

skønneunger skriver:

hmm tjekkede lige moviatrafik og der står der ca er 1.8 km at gå fra nordhavn st så der er vel ca 3 km fra østerport.

ja den siger 3,4 km på krak, men er vejert godt er det ikke langt, jeg går hver det et godt stykke alligevel, så er jo vandt til det hehe

Anmeld

25. maj 2011

skønneunger

nvm skriver:

ja den siger 3,4 km på krak, men er vejert godt er det ikke langt, jeg går hver det et godt stykke alligevel, så er jo vandt til det hehe

ja det ikke så galt, meeeenn syntes den virkede lang vejen men der er jo heller ikke noget at kigge på

Anmeld

25. maj 2011

nvm

skønneunger skriver:

ja det ikke så galt, meeeenn syntes den virkede lang vejen men der er jo heller ikke noget at kigge på

der sikkert fyldt op i bussen, der jo ikk så meget plads til 2 barnevogne vel

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.