Hvilket navn er sødest?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. maj 2011

L.J.L

Damian, søn af jævlen, det er det jeg tænker når jeg hører det navn desværre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

Darling<3

FrkT skriver:

Jamie.... synes Damian er gyseligt og underligt!

Anmeld

19. maj 2011

Darling<3

Damian er ALTID djævlens søn på film..

Hvorfor så ikke bare kalde drengen for Lucifer???

Anmeld

19. maj 2011

Wimmie

Altså, nu er Damian/Damien et ganske almindeligt navn - at han så i en film er djævlens søn (The Omen - nåja 4 film hvis man tæller The Omen 2 og 3 samt remaket med) er jo bare en tilfældighed. Han kunne jo lige så godt have heddet James eller John

Men jeg tænker da også "The Omen" når jeg hører navnet

(synes nu alligevel det er lidt sødt)

Anmeld

19. maj 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife:) skriver:

Damian er ALTID djævlens søn på film..

Hvorfor så ikke bare kalde drengen for Lucifer???

En meget kendt præst hedder Damien, det er et meget normalt drengenavn, og siden det først blev indført som navnet of the "doom" i det nye årti, synes jeg ikke man skal sammenlige sådan et smukt navn med noget så forfærdeligt. Jeg elsker det! men selvfølgelig hver vores mening  

Anmeld

19. maj 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg kan ikke lide nogle af dem, men hvis jeg skulle vælge, måtte det klart blive Jamie!

Anmeld

19. maj 2011

Wimmie

Anonym skriver:

En meget kendt præst hedder Damien, det er et meget normalt drengenavn, og siden det først blev indført som navnet of the "doom" i det nye årti, synes jeg ikke man skal sammenlige sådan et smukt navn med noget så forfærdeligt. Jeg elsker det! men selvfølgelig hver vores mening  

Altså, nu er "The Omen" jo fra 70'erne, så det er efterhånden en del årtier man har kædet navnet sammen med "Djævlens søn"

Men du har helt ret, og herregud; det er jo bare en film

Så længe du kan lide navnet, så er det jo ligemeget.

Anmeld

19. maj 2011

Pigent

Jeg har svært ved at finde ud af om jeg bedst kan lide Damian eller Jamie. Så håber i kan hjælpe mig lidt 

Af de to så Jamie. Selvom jeg engang mødte en pige der hed det som jeg bare ikke kunne lide.
Det andet kan jeg næsten ikke udtale og jeg synes ikke det pænt på skrift eller i tale.

Hvad med
Jannick
David
Daniel
Isak
Micas
Tino
Tristan
Romeo

Anmeld

19. maj 2011

Isabella_mor

jeg har svaret jamie, men det er også fori at det andet navn minder mig om en gut jeg engang kendte tilbage da jeg boede i esbjerg som var virkelig nasty og klam.. sårn en punkertype der lugtede dårligt af tis og sprut.. ad. 

hvis jeg ikke havde ham som association, havde damien været et fint navn.. 

Anmeld

19. maj 2011

BinaMor

Barnepigen skriver:

Af de to så Jamie. Selvom jeg engang mødte en pige der hed det som jeg bare ikke kunne lide.
Det andet kan jeg næsten ikke udtale og jeg synes ikke det pænt på skrift eller i tale.

Hvad med
Jannick
David
Daniel
Isak
Micas
Tino
Tristan
Romeo

Romeo

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.