Kæresteweekend...!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

854 visninger
9 svar
0 synes godt om
25. februar 2008

Honningblomst

Ej, min søde kæreste har inviteret mig på hotel med det hele i denne her weekend(kun én overnatning, svært at finde barnepige til mere...)...(L) glæder mig så meget til at komme væk alene med ham og bare have tid, spise god mad og være sammen, uden børn der afbryder.:)

Husker I at få brugt tid på hinanden??...synes sgu vi har haft lidt svært ved det, dagene går bare derud af...fritidsinteresser, møder, arbejde osv...men NU bliver der lige et pusterum...glæder mig og tror jeg skal ud og købe mig lidt nyt undertøj...(L)

Knus Eva...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2008

MorCamilla

Hejsa Eva..

Det lyder da bare helt fantastisk (L)
Jeg håber I får en super god tur..

Anmeld

25. februar 2008

Pia.

Lyder da bare rigtig skønt hvor er han bare sød ham Rasmus - er sikker på I to trænger til en rigtig hyggeaften/nat ...(L)

Jeg syntes Jim og jeg er gode til at være os, men føler snart det er Lææænge siden...
Men min mor snupper gerne børnene for en aften og så tager vi ud og spiser og bare snakker et par timer eller 3 *S* - det er skønt, med den slags hyggedage, og man kan virkelig leve længe på det...
Vi kan også finde på at putte børn tidligt og spise mad sent bare os to - men som sagt er det længe siden !!!! Hmmm... det må jeg vist få gjort noget ved ;)

Pas på jer selv og nyd det.

Knus Pia.

Anmeld

25. februar 2008

Honningblomst

Tak Camilla...:)
Håber også det bliver hyggeligt..*SS*

Pia..*S* ja, tror jeg også vi gør..*SS*

Det der med at putte børn tidligere, det gjorde vi også tit førhen, men synes det er svært, nu hvor børnene bliver større og især jeppe ikke går så tidligt i seng mere....men så kan man jo selvfølgelig bare spise endnu senere..:)

Det med at spise hyggeligt gør vi også eller prøver at få gjort så snart der er mulighed, har bare altid savnet at man også tog hjem alene..(L)

Men bare en halv putte og se tv time er nu hyggeligt...bare pres på nu, med tre huse og en masse der skal ordnes...:S

Knus og dejligt at I får gjort så meget alene sammen...*SS*

Anmeld

25. februar 2008

Pia.

Hej Igen Eva.

Ja jeg vil give dig ret i det ikke er nemt med de store mere. Men Mikkel elsker at se en film i sengen så om ikke andet kan de "bestikkes" med lidt hygge og film i sengen ;) - den virker da endnu... :)*s* Og aftensmaden bliver ekstra sent...

Knus.

Anmeld

25. februar 2008

A.I.G.

Åhh - det lyder dejligt. God tur og god sex !!!

Vi har et vennepar der måske skal skilles - desværre. Og hende og jeg talte om det så sent som i lørdags.

Vi har aldrig taget afsted, hvor børnene er blevet passet.
Men vi vælger hinanden i fritiden. Vi siger endda nej til invitationer/arrangementer, hvis der er minus på samværskontoen.

Vi er begge enspændere - med et stort alenebehov. Og det føler vi dækkes sammen som familie, det lyder måske lidt mærkeligt men fordi jeg opfatter os som enhed.

;o) Anette

Anmeld

26. februar 2008

MorCamilla

Jeg synes det er svært at finde tid til at være kærester.. Nok mest fordi jeg ikke går ret meget ind for at andre skal passe Mikkel mens vi er på tur eller lignende.. Han er en del af os og self. skal han da med.. :P Men, men når det så er skrevet vil jeg også sige at vi er gode til at være kærester om aftenen når han er lagt i seng - en lille ting som at se det samme program på fjernsynet uden at der kommer en dreng og skal fortælle et eller andet eller skal have hjælp til noget.. Det er altså bare dejligt.. (L)
Vi har snakket om at tage på weekend tur til sommer, kun Kasper og jeg, men nu må vi se hvad det bliver til når vi når så langt... (?)

Anmeld

26. februar 2008

Charlotte_82

synes vi var gode til det da vi kun havde 1 barn og mens vi havde 2 børn men nu efter nummer 3 er kommet til verden er det ikke lige så nemt at finde tiden og ikke mindst energien til det.

Nu ammer jeg stadig den mindste(9 måneder) så det giver sig selv at vi ikke bare kan læsse hende af ved mormor og tage en forlænget weekend til prag(så ville jeg vist også fortryde det når babserne begynder at gøre ondt, hehe)

Men vi har da snakket om at vi måske skal på weekend et eller andet sted til sommer eller i sensommeren...men nu må vi se. Det afhænger jo også lidt af om Melanie er færdig med at blive ammet der..pt hænger hun ret godt fast ;)

Rigtig god tur til dig og kæresten Eva :D

Anmeld

26. februar 2008

Githa

Det lyder da virkelig lækkert, dejligt med en kæreste der tænker sådan på en ;)

Håber I får en rigtig dejlig weekend og får nydt hinanden.

Herhjemme er vi bestemt ikke gode til det, desværre. Selv de almindelige hverdagsaftner går foran computer og tv, hver for sig :$

Anmeld

26. februar 2008

Doktor Doolittle

Sikke en dejlig kæreste, det bliver da skøøøøøøønt (L)(L)(L)
Glæder mig til at høre hvordan det gik.
Knus Tina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.