De små ting man glæder sig over

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
8 svar
0 synes godt om
19. maj 2011

linefun

Lige for tiden bliver der vasket baby-tøj i store mængder..
- og det bliver selvfølgelig hængt pænt op på tørresnor med klemmer og det hele, hvilket er så hyggeligt..
Når det så er tørt, bliver det lagt pænt sammen og fint på plads på rette hylder.
Her fylder glæden om, at der snart kommer en rigtig baby i alt det her tøj.
Det er nu en underlig fornemmelse, men ikke mindst dejlig.

Vil gerne høre, hvad I går og glæder jer over?

Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. maj 2011

TheLittleOne

linefun skriver:

- og det bliver selvfølgelig hængt pænt op på tørresnor med klemmer og det hele, hvilket er så hyggeligt..
Når det så er tørt, bliver det lagt pænt sammen og fint på plads på rette hylder.

Line

Du har så meget ret

Jeg har vasket alt tøj og strøget alt sengetøjet. I dag har jeg vasket betrækket til autostolen. Vi er helt klar til hun kommer ud til os

Jeg er 37+5, så send lidt vestøv

Anmeld

20. maj 2011

linefun

TheLittleOne skriver:

Du har så meget ret

Jeg har vasket alt tøj og strøget alt sengetøjet. I dag har jeg vasket betrækket til autostolen. Vi er helt klar til hun kommer ud til os

Jeg er 37+5, så send lidt vestøv

Det er bare så dejligt at gå og hygge sig med

Her er vi bestemt også helt klar til at han kommer.
- Men jeg sender gerne lidt ve-støv i din retning

Anmeld

20. maj 2011

Bavianis

linefun skriver:

Line

Fuldstændig enig! Jeg tog billeder af det og sendte til min mor - det lignede at vi var en kæmpe stor dværg-familie med alle de små overalls og bluser på hele tørresnoren

Lige nu glædes jeg over det SUPER flotte værelse Gregers har lavet til ham - jeg lægger billeder ind af alle vores kreative ting når jeg også lægger mavebilleder ind. I morgen er der jo igen gået 2 uger siden vi tog - og jeg er 38+0 - ihh!

Anmeld

20. maj 2011

Stiner

Jeg glæde mig ALLERMEST over, at jeg stadig er gravid. Og så går jeg også og hygger med at lægge tøj på plads og få orden på det hele. Skal vaske betræk fra barnevognen i morgen...

Ved ikke, om det er en dreng eller pige, men har brugt tøj til begge køn fra min egen og min brors. GUDSKELOV var de begge efterårsbørn, så jeg har en god undskyldning for, at købe noget nyt sommertøj, når Spjæt er kommet til verden og jeg kender kønnet - også værd at glæde sig over!

Anmeld

21. maj 2011

linefun

Bavianis skriver:

Fuldstændig enig! Jeg tog billeder af det og sendte til min mor - det lignede at vi var en kæmpe stor dværg-familie med alle de små overalls og bluser på hele tørresnoren

Lige nu glædes jeg over det SUPER flotte værelse Gregers har lavet til ham - jeg lægger billeder ind af alle vores kreative ting når jeg også lægger mavebilleder ind. I morgen er der jo igen gået 2 uger siden vi tog - og jeg er 38+0 - ihh!

Ha ha - en stor dværgfamilie (kan se billederne for mig)

Ih, det er da også skønt at have værelset på plads
Ville være en god ide at smide et par billeder ind af børneværelset/puslepladsen, så kan vi andre måske få lidt inspiration - her arbejder vi stadig på at få det færdigt, men det kommer lidt efter lidt (endnu en ting man kan gå og glæder sig over)

Anmeld

21. maj 2011

linefun

Stiner skriver:

Jeg glæde mig ALLERMEST over, at jeg stadig er gravid. Og så går jeg også og hygger med at lægge tøj på plads og få orden på det hele. Skal vaske betræk fra barnevognen i morgen...

Ved ikke, om det er en dreng eller pige, men har brugt tøj til begge køn fra min egen og min brors. GUDSKELOV var de begge efterårsbørn, så jeg har en god undskyldning for, at købe noget nyt sommertøj, når Spjæt er kommet til verden og jeg kender kønnet - også værd at glæde sig over!

Det kan jeg godt forstå med det forløb, du har været igennem. så er det alligevel en stor ting at glæde sig over.

Desuden bliver det da vildt spændende at se, det væsen der kommer til verden

Anmeld

22. maj 2011

Stine Raaholt

Hej piger... jeg har været lidt fraværende herinde på det sidste... jeg synes jeg har utrolig travlt med alt muligt andet end at glæde mig til baby kommer... men jeg er nu så småt begyndt at glæde mig... har dog stadig ikke froberedt noget som helst, det eneste jeg har købt er en pakke bleer, som jeg købte i går, bare for ikke at være helt på bar bund hvis hun pludselig melder sin ankomst her 2 uger før tid...

men utålmodig er jeg på ingen måde endnu og jeg håber bestemt at jeg går tiden ud... mest af egoistiske grunde. Jeg vil gerne have så meget barsel som overhpvedet muligt og jeg nyder at få gjort en masse ting inden fødslen. Desuden håber jeg at jeg kan komme rigtig i baby-humør inden fødslen og at jeg kan komme til at glæde mig rigtig meget inden... det er faktisk inden...

Men jeg tror også at jeg helt bevidst venter lidt med at gøre klar. Vi har jo det meste klar her tredje gang og jeg vil heller ikke have nogle forventninger om hvornår hun kommer for jeg har født både 4 uger før og anden gang gik jeg 2 uger over... så jeg holder måske lidt tilbage med forventningerne

men det gør hende ikke mindre velkommen, hvornpr hun end kommer

Hav en dejlig aften

kram Stine

Anmeld

26. maj 2011

Lotus86

Sikke en hyggelig tråd

Og må lige sige nu i lige snakkede om det- hvis i ikke har set det, at jeg har oprettet en tråd hvor vi faktisk kan vise babyværelser osv. frem, kunne være hyggeligt med lidt flere billeder

Nå, men her glæder jeg mig til/over en hel masse.. Glæder mig over at være højgravid og stadig have det strålende Glæder mig til at vaske alt babytøjet på lørdag sammen med min mor. Glæder mig til vi har de sidste småting klart, og så glæder jeg mig helt vildt til baby kommer og vi skal ud og trille med barnevognen i det (forhåbentlig) gode sommervejr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.