Hej piger... jeg har været lidt fraværende herinde på det sidste... jeg synes jeg har utrolig travlt med alt muligt andet end at glæde mig til baby kommer... men jeg er nu så småt begyndt at glæde mig... har dog stadig ikke froberedt noget som helst, det eneste jeg har købt er en pakke bleer, som jeg købte i går, bare for ikke at være helt på bar bund hvis hun pludselig melder sin ankomst her 2 uger før tid...
men utålmodig er jeg på ingen måde endnu og jeg håber bestemt at jeg går tiden ud... mest af egoistiske grunde. Jeg vil gerne have så meget barsel som overhpvedet muligt og jeg nyder at få gjort en masse ting inden fødslen. Desuden håber jeg at jeg kan komme rigtig i baby-humør inden fødslen og at jeg kan komme til at glæde mig rigtig meget inden... det er faktisk inden...
Men jeg tror også at jeg helt bevidst venter lidt med at gøre klar. Vi har jo det meste klar her tredje gang og jeg vil heller ikke have nogle forventninger om hvornår hun kommer for jeg har født både 4 uger før og anden gang gik jeg 2 uger over... så jeg holder måske lidt tilbage med forventningerne 
men det gør hende ikke mindre velkommen, hvornpr hun end kommer
Hav en dejlig aften
kram Stine
Anmeld