?? til jer der har været gravid flere gange..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
7 svar
0 synes godt om
13. november 2008

Stumpen

Jeg kan huske at med Mathilde gik jeg op i alt og viste nøjagtig hvad man skulle hvornår og kendte de fleste fy regler (holdte mig ikke til alle, men læste alligevel) Men synes denne graviditet er sådan lidt: "Nåh ja, det er også rigtig, det skal jeg da gøre nu osv" i den dur.. Har/havde de også sådan??
Anja..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2008

82Miraklet

Jepper Kender det alt for godt.. og er næsten nød til at gå ind på nettet hver gang nogen spørger hvor langt jeg er henne for jeg kan ikke huske det !!!

Så kender det udemærket !!

Anmeld

14. november 2008

3rollinger

Jeg tror simpelthen man bare ikke har saa meget tid til at gaa op i sin graviditet som med den foerste. Den foerste store mave er jo centrum i ens liv, og produktet af den er stadig centrum i ens liv, naar man faar den naeste store mave.

Jeg blev sygemeldt i 6-7 mdr i anden graviditet (ha, der kan man bare se, var jeg blevet sygemeldt ved foerste graviditet havde jeg sikkert vidst lige praecis hvad dag det var ), saa jeg havde rimelig god tid til at "passe" maven alligevel, men det var stadig ikke helt det samme som med den foerste.

Og det bliver jo lidt af det sammen naar bebsen kommer. Han/hun faar jo altsaa ikke helt saa meget opmaerksom som den foerste og maa tit laere at vente, for nummer et har stadig ikke laert at vente.

Men jeg gik hjemme soerge jeg altid for at give Daniel en masse opmaerksomhed, mens Laura var i vuggestue, og saa fik Laura en masse opmaerksomhed naar hun kom hjem, og saa maatte Daniel vente lidt. Og hun var faktisk aldrig rigtig jaloux.

Hvor bliver det spaendende med jer to!

Knus
st

Anmeld

14. november 2008

g.seerup

Helt sikket!! Kan huske hvor meget tid Rasmus og jeg brugte på bare at sidde og mærke Mathilde sparkede i maven...tror han har mærket det to gange denne gang..der er bare så meget andet at gå op i..
sådan lidt "nårh ja.." som du selv skriver

Anmeld

14. november 2008

Stumpen

Jamen jeg er daglad for at høre at det ikke bare er mig der er sådan lidt småsær...
Men for dælen jeg glæder mig til at mærke liv.... Hvornår er det ca. man gør det anden gang??

Anja -der er ikke rigtig kan finde sig til rette i andre online mødregrupper end jer (Og nu mangler jeg altså igen den lyserøde smiley )

Anmeld

14. november 2008

3rollinger

Nu er der jo ingen gylden regel , men generelt er det en del foer end med foerste barn.

Jeg maerkede ikke Laura foer i uge 24 og jeg mener jeg maerkede Daniel i uge 16.

Knus
st

Anmeld

15. november 2008

g.seerup

mærkede også de første møf i uge 16-17 her anden gang

Anmeld

17. november 2008

st

Mærkede de indvendige prutter med Mads, da jeg var i uge 18-19 stykker. Det føltes virkelig som indvendige prutter. Det var en sjov kildrende fornemmelse.

st.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.