Er der flere som møder dette synet nede i tremmesengen??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

MorEllen

I aften har Marie faldet i søvn hos mig tre gange siden kl 19.30... forsiktig har jeg lagt hende ned i tremmesengen og tænkt at nu sover hun godt... men efter ca 10 min kan jeg høre at hun ligger der og sludrer med sig selv... og når mor så kommer ind kigger ned i sængen så smiler hun sitt beste smil...

Så nu sidder vi her og surfer rundt på baby.dk, og bare venter på at søvnen indhenter os..
Marie hilser til alle andre vågne babyer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

piadas

Haha, ja det prøver vi også ind i mellem! Der er vel ikke andet at gøre end som du gør - at vente på baby bliver rigtig søvnig!

Anmeld

19. maj 2011

Sofia

HVor ser hun glad ud. Alfred blev også ved med at vågne og have store øjne i aftes.. sødt men også lidt irriterende!

Anmeld

19. maj 2011

MorEllen

piadas skriver:

Haha, ja det prøver vi også ind i mellem! Der er vel ikke andet at gøre end som du gør - at vente på baby bliver rigtig søvnig!

Ja, det sker ret tit her i huset iallefald.. men det er da egentlig meget hyggelig Vi skal nok bare nyde det så længe det varer... lige plutselig er de for store til at man kan tage dem op igen når de vågner om aftenen..

Anmeld

19. maj 2011

MorEllen

Sofia skriver:

HVor ser hun glad ud. Alfred blev også ved med at vågne og have store øjne i aftes.. sødt men også lidt irriterende!

Ja, når det sker flere ganger så kan det blive lidt frustrerende ja.. men det er også sødt og hyggelig synes jeg.. endu iallefald

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.