håber på at i kan hjælpe med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

363 visninger
5 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

grinbidderen

at svare på dette spørgsmål..

Jeg er nu 34+6 henne idag og jeg er begyndt at få ondt i selve underlivet altså ved åbningen af skeden, men sådan havede jeg det ik med min første barn så mit ? er hvad kan det være siden det gør ondt der??

Håber i kan hjælpe mig og svare på mit spørgsmål.-

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

SussieThyssen

grinbidderen skriver:

at svare på dette spørgsmål..

Jeg er nu 34+6 henne idag og jeg er begyndt at få ondt i selve underlivet altså ved åbningen af skeden, men sådan havede jeg det ik med min første barn så mit ? er hvad kan det være siden det gør ondt der??

Håber i kan hjælpe mig og svare på mit spørgsmål.-

Det kan jeg godt huske jeg også havde, både ved nr 2 og nr 3.
Somme tider kan det virkeligt føles som om man har ild i....nåja..du ved hvad
Det er simpelthen fordi barnet er længere nede ved nr 2 og de efterfølgende.
Så står det og trykker på de store nerver og blodkar..og det får skeden og livmoderhalsen til at glide ned, blive klemt sammen og trykke på de steder...og det bliver man altså øm af...hvilket måske ikke er så mærkeligt.
Så læg dig ned og ret dig ud nogle flere gange om dagen, sæt dig på en pude eller prøv at sidde på en anden type stol og ændre stilling tit.

Kærligst
Sussie

Anmeld

18. maj 2011

grinbidderen

SussieThyssen skriver:

Det kan jeg godt huske jeg også havde, både ved nr 2 og nr 3.
Somme tider kan det virkeligt føles som om man har ild i....nåja..du ved hvad
Det er simpelthen fordi barnet er længere nede ved nr 2 og de efterfølgende.
Så står det og trykker på de store nerver og blodkar..og det får skeden og livmoderhalsen til at glide ned, blive klemt sammen og trykke på de steder...og det bliver man altså øm af...hvilket måske ikke er så mærkeligt.
Så læg dig ned og ret dig ud nogle flere gange om dagen, sæt dig på en pude eller prøv at sidde på en anden type stol og ændre stilling tit.

Kærligst
Sussie

ok mange tak for dit svar.. det kan jeg godt følge dig i at det kan være det var bare bange for det kunne lade sig gøre at lille pigen snart var på vej ud uden jeg fik de veer i starten...

Anmeld

18. maj 2011

SussieThyssen

grinbidderen skriver:

ok mange tak for dit svar.. det kan jeg godt følge dig i at det kan være det var bare bange for det kunne lade sig gøre at lille pigen snart var på vej ud uden jeg fik de veer i starten...

Jeg tror nu ikke du skal være bekymret..men ellers kan du jo altid ringe til FG og få en snak med dem..de er der til det samme..og bedre du har ro i sindet.

Anmeld

18. maj 2011

grinbidderen

SussieThyssen skriver:

Jeg tror nu ikke du skal være bekymret..men ellers kan du jo altid ringe til FG og få en snak med dem..de er der til det samme..og bedre du har ro i sindet.

Jeg ser lige smerten an til imorgen. og ellers ringer jeg og forhøre mig på fg. jeg siger mange tak for svar..

Anmeld

18. maj 2011

SussieThyssen

grinbidderen skriver:

Jeg ser lige smerten an til imorgen. og ellers ringer jeg og forhøre mig på fg. jeg siger mange tak for svar..

Det var så lidt
Sov godt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.