Tanja. skriver:
Godaften de damer!
Lærke har fra 0-6 mdr altidd kunnet falde i søvn i sin tremmeseng uden ballade, men da hun så blev meget syg og maven blev værre ovs (lang historie) Fik hun lov at falde i søvn i mine arme og jeg så bare lagde hende ind når hun sov 
Gider ikke bankes i hovedet eller andet for det var det der virkede her med alt vores "sygdom"
MEN nu er hun altså lidt over 13 mdr og er laaaaang og har MEGET temperement og vilje, så jeg ville gerne hvis jeg kunne få hende til at falde i søvn i sin seng igen, men hvordan gør jeg????
Jeg lader under ingen omstændigheder hende græde sig selv i søvn, så det er allerede udelukket!
Håber der er nogle med nogle gyldne råd 
Vi havde samme problem med Emilie, dog var hun lidt yngre på det tidspunkt, hvor vi tog "kampen" op.
Men min SP anbefalede jeg lagde hende ned i sengen og holdte en hånd let på hendes mave/bryst, så hun ikke hun rejse sig op i sengen og på den måde bliver helt vild igen. De første dage var hun lidt ked, fordi hun skulle ligge selv og ikke kunne rejse sig, men jeg var der jo hele tiden, og hun stoppede hurtigt med at græde.
Efter nogle dage kunne jeg nøjes med at sidde ved siden af hende og nu falder hun helt selv i søvn. Måske det kunne virke hos jer, det er lidt hårdt med fald i søvn i armen når de er så store.
Anmeld