Og vi skal have en ..................

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. maj 2011

Aagaard

CamillaValby skriver:

Lille PIGE

Vi ville slet ikke have det afvide men vi kunne se det på scanningen i dag. Så det er helt ok

Jeg har helt fra starten sagt at det blev en lille prinsesse, elsker når jeg har ret hihi.

Bare lige en lille update fra Valby

Tilykke, sjovt at i kunne se det :-)
Vi ville heller ikke vide det og fik det heller ikke at se, så vi venter stadig i spænding....

Men min kæreste som ellers heletiden har sagt at det bliver en dreng er efter scanningen blevet i tvivl. Han syntes han kunne se æggestokke, men testiklerne er jo stadig ikke faldet ned, det havde han bare ikke lige tænkt på da han så at der var noget der. Så alt er stadig usikkert

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

AA10

CamillaValby skriver:

Lille PIGE

Vi ville slet ikke have det afvide men vi kunne se det på scanningen i dag. Så det er helt ok

Jeg har helt fra starten sagt at det blev en lille prinsesse, elsker når jeg har ret hihi.

MashALLAH stort tillykke

Anmeld

18. maj 2011

CamillaValby

Aagaard skriver:

Tilykke, sjovt at i kunne se det :-)
Vi ville heller ikke vide det og fik det heller ikke at se, så vi venter stadig i spænding....

Men min kæreste som ellers heletiden har sagt at det bliver en dreng er efter scanningen blevet i tvivl. Han syntes han kunne se æggestokke, men testiklerne er jo stadig ikke faldet ned, det havde han bare ikke lige tænkt på da han så at der var noget der. Så alt er stadig usikkert

Hihi ja alle gætterier kommer bare i gang

Jeg har så indtil videre været til 13 scanninger tror jeg vi er oppe på efterhånden, så jeg burde snart selv sidde foran skærmen og fortælle andre hvad jeg ser hihi.

Men det er ok, der kommer forhåbentlig flere så der vil jeg prøve at lade hver med at kigge selvom at det nok næsten er umuligt

Anmeld

18. maj 2011

CamillaValby

AA10 skriver:

MashALLAH stort tillykke

Wa Alhamdulillah taaaaak

Anmeld

18. maj 2011

CamillaValby

Det var meningen jeg ville have skrevet tilbage til jer alle sammen, men kan slet ikke følge med

Men TUSINDE tak alle sammen.

Anmeld

19. maj 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

CamillaValby skriver:

Lille PIGE

Ejjjj så den først nu. Tænkte det var sjovt du sådan søgte mening om pigenavn når nu ikke ikke ville vide det. Hehe. 

Tillykke med prinsessen smukke  Hvor er det dog dejligt!

Anmeld

19. maj 2011

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ejjjj så den først nu. Tænkte det var sjovt du sådan søgte mening om pigenavn når nu ikke ikke ville vide det. Hehe. 

Tillykke med prinsessen smukke  Hvor er det dog dejligt!

Hihi tak skatter

Glæder mig til at høre om din tur som er lige rundt om hjørnet

Anmeld

19. maj 2011

maria87

tillykke

Anmeld

19. maj 2011

Miia90

Tillykke søde  synes der er mange som skal have piger

Anmeld

19. maj 2011

CamillaValby

Miia90 skriver:

Tillykke søde  synes der er mange som skal have piger

Hehe ja lige for tiden er der mange der melder piger.

Men det bliver spændende med dig
Hvad tror du selv??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.