CPR validering

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
11 svar
0 synes godt om
18. maj 2011

Mira0911

Kan se der bliver snakket om aldersbegrænsning her til baby.dk om det var en mulighed... 

Tænkte nærmere at det var smartere med CPR validering/garanti 

Eller bliver det for bøvlet? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. maj 2011

mariamiss6

Jeg tror Henrik har haft "afvist" det tidligere... Begrundelsen kan jeg ikke huske, men skriv da og spørg Henrik på PB så har han større chance for at se dit spørgsmål jo

Anmeld

18. maj 2011

malliebooh

MoarJ skriver:

Kan se der bliver snakket om aldersbegrænsning her til baby.dk om det var en mulighed... 

Anmeld

18. maj 2011

Ryberg

MoarJ skriver:

jeg synes ikke aldersbegrænsning er vejen frem.... og CPR validering... ahhh det ville jeg være ked af.. for dem med beskyttet adresse kan ikke CPR valideres mener jeg ?

Men ellers er det en god ide synes jeg.. men måske også at gå lidt langt?

Anmeld

18. maj 2011

Vingummien

Tja er da en oki ide. men så er jeg den der er smuttet, for jeg har beskyttet adr, og så kan man ikke gøre det med mig

Anmeld

18. maj 2011

L.J.L

Cpr validering er en udemærket ide, hvis ikke det var fordi det koster en del at lave, kræver en masse resourcer både in the making men også at opretholde det. Hvis man ikke vælger den dyre løsning hvor folkeregistret automatisk opdaterer adr. hver mdr. så kræver det at staff manuelt går ind og ændrer oplysningerne, det tror jeg ikke de har råd/mandskab til.

Og så er der også lige det ved det at man ikke kan cpr validere sig hvis man har navne/adresse beskyttelse.

Så der er nok for mange faktorer der spiller ind til at det kan realiseres.

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

KittyGirl skriver:

jeg synes ikke aldersbegrænsning er vejen frem.... og CPR validering... ahhh det ville jeg være ked af.. for dem med beskyttet adresse kan ikke CPR valideres mener jeg ?

Men ellers er det en god ide synes jeg.. men måske også at gå lidt langt?

Ikke at der skal aldersbegrænsning på ved CPR validering - Men at Henrik kan se det stemmer over ens med alderen... 

Anmeld

18. maj 2011

Vingummien

MoarJ skriver:

Ikke at der skal aldersbegrænsning på ved CPR validering - Men at Henrik kan se det stemmer over ens med alderen... 

Men igen, så vil der være brugere herinde der ikke kan være med

Anmeld

18. maj 2011

Mira0911

Vingummien skriver:

Men igen, så vil der være brugere herinde der ikke kan være med

Det er jo kun Henrik der kan se det, hvis det er... Troede ikke at dem med hemmelig adresse vil blive holdt udenfor... 

Anmeld

18. maj 2011

Vingummien

MoarJ skriver:

Det er jo kun Henrik der kan se det, hvis det er... Troede ikke at dem med hemmelig adresse vil blive holdt udenfor... 

Det gør de, for han må jo heller ikke se det er en grund til det hele er hemmeligt. Sådan er det på alle hjemmesider der har cpr.validering

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.